האם בחורי ישיבה יכולים להחליף את הטייסים? סערה פרצה היום (שלישי) ברשת החברתית טוויטר לאחר שחשבון פארודי בשם "עמיחי שילה" פרסם ציוץ שהטריף את הרשת, בו טען כי בחורי ישיבה ש"למדו גמרא כמו שצריך" יכולים ללמוד כיצד להטיס מטוס בתוך "שבועיים שלושה" בלבד.  

סקר מנדטים דרמטי: גנץ פותח פער מלפיד ומאיים על נתניהו
חבר צוות המו"מ מהליכוד: "אם המגעים לא יבשילו, נתקדם עם חוקי הרפורמה"

"אתם באמת מאיימים עלינו שהטייסים לא יטוסו? בחור ישיבה שלמד חמש שש שנים גמרא כמו שצריך יכול לשבת בתא הטייס שעה שעתיים ולהבין בדיוק מה עושה כל כפתור. תוך שבועיים שלוש הוא יטיס את המטוס הזה יותר טוב מאלף טייסים חילונים", כתב, ומיד זכה למבול תגובות שרבות מהן פספסו את הבדיחה. 

בין הגולשים היה אחד שכתב בתגובה כי "מקווה עבורך שזו הטרלה - אחרת כדאי שתאשפז את עצמך, ויפה שעה אחת קודם". על כך כתב בעל החשבון: "אני לא צריך לאשפז את עצמי. שבועיים אני לומד רפואה ומטפל בעצמי לבד".

בתגובה לגולשת אחרת שציינה כי "זה ציוץ כל כך מטומטם שזה או פארודיה או קריאה לעזרה" כתב החשבון הפארודי: אם היית לומדת יבמות היית מבינה". גולש אחר תיקן אותו בהמשך: "מסכת יזמות", ואחרת תהתה - "יבמות זה כמו יזמות אבל למי שאין לה איבר גברי?". 

מנגד היו גולשים שהחליטו להצטרף לחגיגה הפארודית. אחד הגולשים תהה "נו בחייאת, כמה בחורי ישיבה בלי משקפיים אתה מכיר?". על כך השיב החשבון הפארודי: "בחור ישיבה עם משקפיים יכול להביס חילוני עם כמה וכמה זוגות עיניים!". 

אחר כתב: "חכה שתראה איך הטייסים לומדים את כל הגמרא בשעתיים. אני אישית ראיתי אחד רק עובר ליד בבא מציעא ותוך 20 שניות הוא פתר לי את בעיית השדה שהשאלתי לחבר ואכל אותה חגב. הוא אח״כ שאל אם אפשר להמריא מהשדה שלי והייתי צריך להסביר לו שזה לא שדה תעופה ושלא היו מטוסים עד תקופת הסבוראים". אין ספק שהיה שווה ללמוד חמש יחידות גמרא רק כדי ליהנות מהבדיחה. הוספנו עוקב.