אורן נהרי, פרשן כאן רשת ב', שוחח היום (שלישי) בתכניתם של אריה אלדד ורוני בר־און ב-103FM על נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהגיע אמש עם מטוסו הפרטי לניו יורק, ועתיד להסגיר את עצמו לידי התובע המחוזי, שיערוך לו שימוע בעניין האישומים בפרשת דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס. 

"מתחיל הדין הפלילי בסצנה המוכרת, הוא לא ייאזק, אבל כן יצלמו אותו. אולי ייקחו טביעת אצבעות, זה לא לגמרי ברור, בכל זאת, נשיא לשעבר", הסביר נהרי.

עוד המשיך ואמר: "טראמפ יעשה עוד המון סצנות - שלא יהיו אי הבנות. הוא יעשה הרבה מאוד דברים, וניו יורק נערכת להפגנות, אבל אני לא חושב שזה יקרה היום. בכל מקרה על מה אנחנו מדברים: הוא קיים יחסי מין עם שתי נשים, האחת כוכבת פורנו והשנייה דוגמנית, אין צורך להגיד, שזה קרה בתקופה שהוא נשוי ובתקופת הבחירות. עורך דינו מייקל כהן שילם להן דמי שתיקה בכדי שהסיפור הזה לא ימצא את דרכו החוצה ויקלקל לטראמפ את הסיכוי לזכות בבחירות. אם הוא עשה את זה מהחשבון המשותף שלו ושל מלניה אז זה בינו לבין מלניה, אבל אם הוא עשה את זה מכספים שגויסו מהקמפיין אז זו מעילה. יש פה המון בעיות להוכיח ובכל מקרה התובע הדמוקרט מגיש כתב תביעה, וצריך לומר שחבר מושבעים גדול הסתכל על זה, ואמר שיש שם 30 סעיפי אישום. זה כמובן לא יגמר עד הבחירות וטראמפ מעריך שזה טוב לו פוליטית".