ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בריאיון לרשת CNBC את הממשל בסעודיה מפני חימום היחסים עם איראן. ″אלה ששותפים של איראן, הם שותפים באומללות. לבנון, תימן, סוריה, עיראק. 95% מהבעיות במזרח התיכון נובעות מאיראן", טען.

"טוב לעמי האזור": נסראללה מגיב לחימום היחסים בין האיראנים לסעודים
הנורמליזציה מתרחקת: בכירי חמאס יגיעו היום לסעודיה לדון "בהחזרת היחסים"

”אני חושב שלערב הסעודית, לההנהגה שם, אין אשליות לגבי מי הם היריבים שלהם ומי החברים שלהם”, הוסיף נתניהו. ″אנחנו מאוד רוצים שיהיה שלום עם סעודיה. אני חושב שזו תהיה עוד קפיצה ענקית, במובנים רבים זה יסיים את הסכסוך הערבי-ישראלי. אנחנו רוצים להרחיב את מעגל השלום. אני חושב שהשמיים הם לא הגבול, כי יש הרבה הזדמנויות גם בחלל”.

 ″אני חושב שלא רק ישראל, אלא גם אני חושב שבמובנים רבים רוב המדינות במזרח התיכון יקבלו בברכה את המעורבות האמריקאית במזרח התיכון", אמר נתניהו.

בהמשך, התייחס לסקר שנערך לאחרונה על ידי סטארט-אפ ניישן סנטרל בקרב מנהלים בכירים בתעשיית ההייטק בישראל, ממנו עלה כי כמעט 80% מהמגיסים כיום בשוק דיווחו על ביטול פגישות עם משקיעים ו-80% מהסטארט-אפים האמינו שלרפורמות המוצעות תהיה כנראה השפעה שלילית עליהם ועל חברות שלהם. ”זו בעיה רגעית. היסודות של הכלכלה הישראלית חזקים מאוד”, אמר.

″הכסף החכם נכנס פנימה כי הם יודעים שהיסודות נהדרים, הם יודעים שלישראל יש מו”פ אדיר [מחקר ופיתוח], משאבים כלכליים אדירים, חדשנות אדירה. הכסף החכם נכנס והם ירוויחו הרבה כסף. אז, אלה שנכנסים ובאים עכשיו, הולכים להרוויח הרבה כסף. אלה שיבואו קצת אחר כך ירוויחו קצת פחות כסף”, ציין.