לאחר ששר התקשורת ד"ר שלמה קרעי פנה להנהלת טיקטוק בנוגע לחסימת תכנים וקמפיינים בטיקטוק עם התיוג "יחד ננצח" וקרא להם לבחון מחדש את החלטתם השגויה, החליטה הרשת החברתית לאפשר את המימון האזרחי להשטאג ״יחד ננצח״.
"בשביל סמוטריץ', ה-7.10 הוא יום חג": חיים לוינסון עורר סערה
לאחר המתקפה של נתניהו נגדו על פרסום התקיפה באיראן, בנט משיב אש
כזכור, לפני כחודש פורסם כי הפלטפורמה לא מאשרת לפרסם קמפיינים בפלטפורמה תחת ההאשטאג שהפך לסלוגן של מלחמת חרבות ברזל, "יחד ננצח". בטיקטוק הסבירו כי קמפיינים ממומנים הקשורים במלחמה מסווגים בפלטפורמה כתוכן פוליטי, ועל פי מדיניות הפרסום הגלובלית שלהם, תוכן מסוג זה אינו יכול להיות מקודם בתשלום.
כמו כן, נושא נוסף שעלה לכותרות הוא העובדה כי בטיקטוק סירבו להעלות קמפיין ממומן של פורום משפחות החטופים הישראלים. בעוד הקמפיין, שכלל סרטוני וידיאו קצרים המציגים את חייהם של החטופים הישראלים וקוראים להשבתם, עלה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם, בטיקטוק סירבו להעלות את הקמפיין מכיוון שהם סימנו אותו כ"פוליטי". בנושא זה עדיין לא התקבלה תשובה מטיקטוק.