הבחירות לוועידה ה-11 של מפלגת העבודה יתקיימו מחר (רביעי). הוועידה היא הגוף המנהל המורחב של המפלגה, והיא האמונה על הדיון הרעיוני ועל קבלת ההחלטות המשמעותיות ובהן: הקמת מסגרת פוליטית רחבה למחנה הדמוקרטי, כתיבת מצע רעיוני-אידיאולוגי עדכני, יצירת התשתית לחיזוקה של המפלגה כאלטרנטיבה שלטונית ועוד.

הוועידה תכלול כאלף צירות וצירים, חברים וחברות בוועידה, שייבחרו על פי חלוקה ל-13 מחוזות בחירה. 700 צירים יהוו את החלק הנבחר בוועידה, עד 200 צירים נוספים ימונו מתוקף תפקידם ועד 200 צירים נוספים יצורפו לאחר בחירת הוועידה, לצורך תיקון עיוותי ייצוג.    

החרדים בחרדה מבג"ץ הגיוס: "חובת גיוס כוללת? קריסת עולם התורה"  
הנגבי מיישר קו עם הגרי: "אי אפשר להעלים את חמאס כרעיון"  

חברי מפלגת העבודה (צילום: דוברות מפלגת העבודה)
חברי מפלגת העבודה (צילום: דוברות מפלגת העבודה)

מספר החברים והחברות בוועידה ה-11 יצומצם לעומת מניינם בוועידה הקודמת, על מנת לאפשר לוועידה החדשה לשמש גוף יעיל שיוכל למלא את ייעודו ולהוות משענת חשובה להיערכות המפלגה לעמידה ביעדיה האלקטורליים.

צירות וצירי המפלגה לוועידה ה-11 יבחרו בבחירות דמוקרטיות מקוונות בהן יסמנו חברות וחברי המפלגה את נבחריהם בכל אחד ממחוזות המפלגה.

בבחירות לוועידה זכאים להשתתף למעלה מ-50 אלף מתפקדי ומתפקדות המפלגה. הבחירות יתקיימו מחר (25.6.24) בין השעות 10:00 בבוקר ל-18:00 והתוצאות צפויות להתפרסם ביום שלמחרת.