בנימין נתניהו מינה את לימור לבנת לשרת התקשורת, על אף התנגדותה של שרה נתניהו ולכן נאלץ להסתיר את פגישות העבודה בין השניים על ידי רישום שם בדוי ביומן העבודה שלו, במקום השם של השרה - כך טענה אמש (שישי) לבנת במהלך הריאיון בתוכנית "אופירה ולוינסון".

"מעיד על מצבה": שרה נתניהו תחת מתקפה חריפה

הפוליטיקאית לשעבר הוציאה לאחרונה את הספר האוטוביוגרפי שלה בשם "בעלך מרשה לך?". בין שאר הדברים, היא חושפת בו כי כאשר כיהנה כשרת התקשורת בממשלתו של נתניהו בשנת 1996 - ביומנו של ראש הממשלה היא הופיעה תחת שם בדוי, מכיוון ששרה נתניהו התנגדה למינוי שלה.

כך היא סיפרה: "בשנת 1996, עמדתי בראש מטה ההסברה של בנימין נתניהו,  בבחירות המפורסמות בין נתניהו לפרס, כשנתניהו ניצח בחצי אחוז. מיד לאחר שניצחנו, רציתי להיות שרה בממשלה - שרה נתניהו התנגדה. ביבי החזיק אז שתי רשימות: רשימה אחת בכנסת, במשרד שלו, שבה היה כתוב שאני שרה ורשימה אחת שהוא הראה לשרה - ששם היה כתוב 'יהושוע מצה'".

"במהלך הקדנציה שלי כשרת התקשורת בממשלתו בין 1996 ל-1999, כל פעם שהיינו אמורים להיפגש לפגישת עבודה, היה כתוב ביומנו 'יהושוע מצה', לא היה כתוב 'לימור לבנת'. וכל זמן שאנחנו נפגשנו - התבקש צביקה האוזר, שהיה אז ראש המטה שלי, התבקש לבוא ולשבת איתנו בפגישה שמא שרה תיכנס והיא תמצא אותנו יושבים ביחד", הוסיפה לבנת.