מלחמת חרבות ברזל: ינון מגל וברק סרי שוחחו הבוקר (רביעי) על העימות הנשיאותי בארה"ב, ועל ביקורתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו על חוגי הצבא והקלטות משפחתה אצל משפחת דנינו.

סרי: "בואו נהיה צנועים, זה פיפטי פיפטי. אם האריס תנצח ונתניהו ימשיך להמר על ביטחון ישראל, אז אנחנו בבעיה חמורה. אם הוא ימשיך להתייחס כך לשנייה וימשיך לזלזל ולהמר בצורה חד משמעית על טראמפ כמי שינצח והוא לא ינצח, הרבה מהאינטרסים הישראלים יהיו בסכנה. התמיכה של האריס בישראל תהיה למרות נתניהו. אני קובע כאן נחרצות שהאישה הכי משפיעה בישראל, ידה בכל, זו שרה נתניהו".

חבר כנסת לשעבר נחקר במשטרה: "עבריינים איימו עליי"
אסון בציר פילדלפי: שני לוחמים נהרגו בהתרסקות מסוק | כל הפרטים

"היא נמצאת בכל מקום, בכל פורום, הגיעה גם לבית משפחת דנינו", המשיך. "כל פעם היא מלאה על הצבא, מסיתה נגד הצבא, כל פעם שומעים את הטרוניות. כשאתם שומעים בערוץ 14 שרים וח"כים, כל מיני צייצנים תוקפים בחמת זעם את הצבא, תבינו מאיפה זה יוצא, מי הגורם המחולל, מי רוצה שתחשבו שהצבא הוא האשם המוחלט".

ינון: "קמלה שונאת ישראל, היא מסתובבת עם כל הערבים שם ודואגת למוסלמים, יש שם סיבה להפסיק את הסיוע לישראל. בה אתם תומכים, זה הפרצוף שלכם, מרוב שנאת נתניהו הפכתם לשונאי ישראל. לאן הגענו? אתמול הגרי הציג את המנהרה, לראות בעיניים את התנאים הקשים, כואב הלב, מזכיר את השואה, משהו מזעזע. את מי הם תוקפים? זו מחלה חשוכת מרפא, את הממשלה".

"כמה הבלים? כמה שטויות? מבלבלים את המוח", המשיך. "מה יש לכם? הלב שלכם לא במקום הנכון. האירוע של דנינו והחגיגה שעשיתם מזה שהוא תקף את נתניהו כבר עברה. את דעתי בעניינים האלה אמרתי כבר. אם לא היה תוקף את נתניהו בכלל לא הייתם מתייחסים לזה. האימא הייתה איתי בפטריוטים ואמרה שההפגנות לא הביאו לשחרור אף חטוף. לא מעניין אתכם אחדות, רק שמישהו יתקוף את נתניהו. מה הטירוף הזה שלכם? לבכם לא במקום הנכון, תתעוררו יהודים. רוצים להשמיד אותנו, אתם במלחמות יהודים". 

סרי: "רה"מ מוביל אותנו לאבדון. יש מחולל אחד אשם - רה"מ, ב-7 באוקטובר וב-11 חודשים עשה כל טעות אפשרית והביא אותנו לעברי פי פחת. איך אני יודע? שמעתי בפטריוטים. יושב ינון מגל ומתלונן, מחלישים, פוגעים ברוח הצבא, תשמעו איזה דברים אומרים בתוכנית שלו. זו רוח שרה נתניהו. כששומעים אותה בשיחות סגורות פוליטית 'אבל הם לא אמרו לו', 'הוא לא ידע', 'הוא נגד כולם', זו הרוח. כשהלב שלך היה במקום הנכון, אמרת את האמת על שרה נתניהו. 

ינון: "מה אתה רוצה? עכשיו שרה נתניהו מתדרכת אותנו? מה למען השם אתה רוצה? לא דיברתי עם שרה שנים, לא ראיתי אותה שנים. עכשיו זה דף מסרים משרה נתניהו? מה אכפת לי מה שרה נתניהו אמרה? מה זה מעניין אותי, מה זה קשור אליי? אמרתם לפני המלחמה שהעברנו ביקורת על צה"ל שאנחנו פוגעים במלחמה. אמרתי שחיל המודיעין לא בפוקוס, וזלזלתם. אז גם עכשיו אפשר להעביר ביקורת".

"אתה שבזמן מלחמה שופך את דמו של רה"מ, כשרוצחים יהודים אתם מאשימים את רה"מ", האשים מגל. "צה"ל רוצה עסקה, לאנשים התגנבה המחשבה שיכול להיות שהצבא עושה מניפולציה כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות. כולם משחקים אותה תמימים. אתם מורידים לנתניהו את הידיים תוך כדי מלחמה בעמלק. אתם רוצים שנפסיד במלחמה כדי שנתניהו יפסיד וילך הביתה".

סרי: "מי אמר 'אני כמנהיג יודע לזהות סכנה?'".

ינון: "מי אמר שצריך להכניס כסף לחמאס?".