הסערה הפוליטית בצל הדיווחים על מינויו המסתמן של גדעון סער לשר הביטחון על חשבון פיטוריו של גלנט, הובילו להתגברות קולות המחאה. רס"ן (מיל') יאיר יאיא פינק, פעיל חברתי ופוליטי וממובילי המחאה, שוחח עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM וחשף את ההיערכות לקראת "ליל גלנט" 2, המחאה הגדולה שתתרחש במידה ומהלך זה ייצא לפועל. 

בפתח הראיון אמר פינק: "לראש ממשלה רגיל במדינה נורמלית יש לגיטימציה לפטר שר, ראש ממשלה שנמצא תחת כתבי אישום ואחרי שנה במלחמה הגרועה בתולדות המדינה, לפטר שר ביטחון בקומבינה פוליטית בתרגיל מסריח 2 – אין לו לגיטימציה. אני חי בדמוקרטיה, וצריך להגן על דמוקרטיה, אז כשראש ממשלה לוקח מדינה כבת ערובה, את המדינה שלו לטובת הישרדותו הפוליטית, האזרחים צריכים לצאת לרחובות ולמנוע את המהלך הזה".


על מינויו המסתמן של סער: "אם יש תרגיל מסריח שכל מטרתו לתת לגדעון סער עוד כמה חודשים בפוליטיקה הישראלית, ולתת לנתניהו להפסיד בבחירות בעוד שנה וארבעה חודשים, ובתמורה לזה מעבירים חוקי השתמטות ופוגעים בביטחון המדינה ובעיקר דופקים אותנו, המילואימניקים - יש לכל אזרח ישראלי את הזכות והחובה לצאת מהבית ולדאוג שהדבר הזה לא יקרה. זאת דמוקרטיה. אם הוא היה מפטר את בן גביר זה יהיה צעד שיעזור לביטחון מדינת ישראל, לפטר את גלנט ולשים במקומו את גדעון סער בתרגיל מסריח עבור חוקי השתמטות אין לו לגיטימציה". 

בהמשך קרא פינק לבחירות: "אין מה לשאול שאלות הגיוניות במצב לא הגיוני. אחרי 1700 נרצחים ו-101 חטופים ראש הממשלה צריך ללכת אל העם ולבקש את האמון שלו. אם מותר להחליף שר ביטחון בזמן מלחמה מותר גם לצאת לבחירות. ראש הממשלה נבחר בדמוקרטיה, עשה טעויות היסטוריות, שיחזור לעם ויעמוד לבחירתו. אפשר גם לצאת לבחירות אחרי שנה של מלחמה, כשיש אינטרס לראש הממשלה שהמלחמה הזאת תישאר לנצח. לא היה צריך לצאת בחודשים הראשונים. עכשיו לא רק שצריך והכרח, אם תהיה כאן הנהגה חדשה, ישראל תצא לדרך חדשה, ואם לא נישאר במלחמה לנצח".