על רקע הפעילות של צה"ל בגבול הצפון ובעומק לבנון, שלחו הבוקר (שני) משפחות שכולות מפורום "הגבורה" מכתב לשרי הממשלה, בו הן מבקשות לחזק את ידי הלוחמים ומערכת הביטחון.

במכתב מבקשות המשפחות מהממשלה לפעול בכל האמצעים, כדי להבטיח את החזרת הביטחון לכלל תושבי מדינת ישראל, כפי שביקשו לעשות יקיריהן שנפלו מאז תחילת המלחמה. כמו כן קוראות המשפחות השכולות מכלל אזרחי ישראל להתאחד סביב צה"ל ולהביע תמיכה מלאה במערכה נגד חיזבאללה. 

חגורת אש עוצמתית: צה"ל החל בגל תקיפות גם מעבר לביירות
האם יתאפשרו תפילות בהפרדה בלב תל אביב? בית המשפט הכריע

במכתבן, כותבות משפחות פורום הגבורה, "אנו, משפחות שכולות מפורום הגבורה, שאיבדנו את יקירנו במהלך מלחמת חרבות ברזל, מבקשות לחזק את ידכם ואת ידי חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לאור הפעילות בגבול הצפון ובעומק לבנון. חברי הממשלה, אנו קוראים לכם להמשיך ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותכם כדי להמשיך את המשימה שלשמה יקירינו יצאו לקרב".

"מוטלת עליכם המשימה להבטיח את ביטחונם של כלל אזרחי ישראל", נכתב עוד, "מדרום ומצפון, ולהביא למימוש כל מטרות המלחמה. מדינת ישראל לא יכולה לקבל מציאות שבה ארגון טרור רצחני מאיים על אזרחיה במשך תקופה כה ארוכה". 

בנימין נתניהו ונציגי פורום ״הגבורה״ ופורום ״תקווה״, אוגוסט 2024 (צילום: איתי בית-און, לע״מ)

"אנו, שנושאים על ליבנו את כאב האובדן", המשיכו המשפחות, "מביטים בגאווה על הלוחמים העומדים בחזית ופועלים לביטחונה של מדינת ישראל. הצוואות שהותירו יקירינו מחייבות אותנו להמשיך ולהיאבק שהמשימה שאותה הם התחילו לא תסתיים ללא הכרעה ברורה של כל אויבנו בכל החזיתות השונות".

"אזרחי ישראל כולם צריכים להתאחד סביב צה"ל ולהביע תמיכה מלאה במערכה. הניצחון במלחמה הוא הכרחי להבטחת עתיד בטוח לדורות הבאים. נמשיך להתפלל לשלום חיילינו, לשובם של חטופינו לביתם בשלום ולהחזרת הביטחון לכל מרחבי ארצנו", נכתב בסיכומו של המכתב.