על רקע התקיפות העוצמתיות של חיל האוויר ברחבי לבנון היום (שני) בחיסול בכיר חיזבאללה עלי כרכי, ובמטרה לסכל ניסיונות ירי לעומק ישראל ולהשמיד אמצעי לחימה רבים המכוונים לעבר ישראל, מפלגת חד"ש יצאה בביקורת חריפה נגד הממשלה וטענה כי ישראל מבצעת "טבח" בלבנון. כזכור, יו"ר חד"ש הוא ח"כ איימן עודה, יחד עם עוד שלושה חברי כנסת נוספים.

בהודעה מטעם המפלגה הקומוניסטית והחזית הדמוקרטית לשלום ושוויון (חד"ש) נאמר: "ממשלת ישראל, שמתעקשת על החרפת הטבח בלבנון במשך מספר ימים, נושאת באחריות לפרוץ מלחמת לבנון השלישית, שעשויה להידרדר למלחמה אזורית הרסנית ומקיפה".

פקקי ענק ונהירה על משאיות: תיעוד הפאניקה בדרום לבנון  
בעקבות פגיעה קשה במערך הטילים - נפגעה יכולת התגובה של חיזבאללה | דיווח

הפצצת מצבורי אמל"ח בלבנון (צילום :רשתות ערביות)

עוד כתבו: "ממשלת הימין הפשיסטית שביצעה את הטבח האכזרי ביותר בעזה בתואנה של השבת החטופים והשבויים הישראלים ללא כל תועלת, מנהלת מלחמה בלבנון בתואנה של החזרת תושבי צפון הארץ לבתיהם. אלא שהכוח הצבאי הוכיח את כישלונו לספק ביטחון לכל אזרח בישראל. הערובה לביטחון, היא אך ורק בסיום המלחמה בעזה ובהכרה בזכות העם הפלסטיני להגדרה עצמית".

"סיום המלחמה הזו באופן מיידי בעזה ובלבנון הוא אינטרס עליון של כל תושבי האזור, כולל תושבי ישראל עצמם, שממשלת הימין משחקת בביטחונם וביציבותם למען שאיפותיה להתשפט והאג'נדה הפשיסטית הכובשת שלה. לכן על כל הכוחות ההגיוניים להרים את קולם נגד המלחמה העקובה מדם הזו" כתבו חד"ש בסיום הודעתם.