מלחמת חרבות ברזל: הבוקר (רביעי) שוגר מלבנון לראשונה טיל לעבר ת"א, הטיל יורט, מדובר בירי הראשון אי פעם של חיזבאללה לעבר תל אביב. סגן יו"ר הכנסת חבר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) התייחס לדברים אצל גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5fm. כזכור, הליכוד הכריז על עוצר ראיונות.

בפתח הראיון אמר: "חשוב מאוד החוסן של התושבים ולכן עליהם להתגונן, וננצח עם העורף החזק והנחישות שלנו. אנשי הצפון, וצה"ל ימשיך להכות בהם בלי סוף עד להכרעה ודחיקתם מגבול הצפון שלנו. עכשיו אנחנו תוקפים בלבנון בלי הפסקה, יום ולילה, ויש אופק לחזרה לשגרה בצפון, לביתנו בצפון ויש לנו עוד עבודה מול חיזבאללה".

בן כספית נגד ינון מגל: מי שהפעיל את "מכונת הרעל" אתמול צריך להיעצר
ערב ראש השנה תשפ״ה: כמעט 10 מיליון תושבים | ישראל במספרים

"חיזבאללה לא עוצר, וגם אין לנו ציפייה שיעצור - יש לנו ציפייה רק מעצמנו לחסל כמה שיותר מחבלים, טילים ולדעת להכות בהם ללא הפסקה", המשיך. "באמת חיסלנו חלק נכבד מכוח חיזבאללה. כשאתה מחסל את כל הפיקוד של רדואן וחיזבאללה, אני חושב שנסראללה מבין ומרגיש את הבדידות שלו בזירה".

כאשר נשאל אם נתניהו צריך לצאת לחו"ל בעת הזו, השיב: "גם אם הוא יצטרך לטוס לנאום ולעשות פניה או שתיים, זה נכון. אפשר שיחזור בשבת, יש פה פיקוח נפש ללא ספק, העניין חשוב מבחינת הזירה הבין-לאומית. רה"מ יודע מה הוא עושה, לא מעניין אותו עכשיו נופש". 

"תמיד ישקרו כדי ליצור משהו שלא קיים". אמר על התקשורת בנושא. "יש לנו זירה שמינית שהיא הזירה הבין-לאומית, רה"מ אמר תמיד שבכדי להיות רה"מ עליך לדעת להתמודד עם כמה זירות, ואחת מהן היא הזירה הבין-לאומית". אלה שאמרו לו לך פתאום אומר לו 'אל תלך', כמו יאיר גולן וחבריו הצבועים, זאת צביעות".

לדבריו, "אנחנו חייבים לטפל בזירה הבין-לאומית, חייבים לטפל קודם כל בבת בריתנו הגדולה, ארה"ב, שעוזרת לנו עם התחמושת ועוד דברים אסטרטגיים, גם בפעילות עם איראן. יש דברים שראש הממשלה לא יכול להגיד לך, אבל אני יכול זו טיסה ביטחונית".

תקיפת המשגר שממנו בוצע הירי למרחב ואדי ערה (צילום :דובר צה"ל)

ביסום דבריו אמר ח"כ ואטורי: "נמשיך להילחם ולהגן על תושבי הצפון, נמשיך לתקוף את חיזבאללה עד שהוא יבין שלא נסכים למצב של רצועת ביטחון בתוך מדינת ישראל גם אם הידידות שלנו לא מבינות את זה".