חבר הכנסת ניסים ואטורי התראיין היום (חמישי) ב-103FM, והתייחס לסערה שאירעה אמש במהלך הרמת הכוסית של הליכוד בנתניה, במהלך הפגנת חלק ממשפחות החטופים בסמוך למקום. זאת, לאחר שאלי אלבג, אביה של התצפיתנית החטופה לירי, ספג ביצים שנזרקו עליו. 

עם זאת, הוא טען כי הביצים כלל לא נזרקו על אלבג: "אין דבר כזה לתקוף משפחות. זרקו ביצים עלינו וכנראה נפל עליו בטעות. לא ידעתי שאלי שם, הייתי קורא לו שיספר את הסיפור. אני קיבלתי התראה שהולכים לזרוק עליי דברים, אם הוא רוצה, תצא מהאזור הזה ותבוא, נשב נדבר". 

עוזי רבי מסביר: השפעתו של נסראללה קטנה בהרבה ממה שהכרנו
הפסקת אש? אזעקות בעכו, דיווחים על תקיפה ישראלית בלבנון

כמו כן, התייחס לאפשרות של הפסקת אש שתיכנס לפועל מול ארגון הטרור חיזבאללה: "ישראל עם  ידה על העליונה במצב שלא חלמנו עליו. ברור שחיזבאללה רוצה הפסקה. המכה האנושה שישראל נתנה לו, זה מה שהציל את עם ישראל מאסון קשה. אם האמריקאים לוחצים, אני אלחץ מהצד השני.

ישראל הייתה צריכה להיות עכשיו במצב מאוד קשה, זה נס משמיים ולוחמים גיבורים הביאו אותנו למצב כזה שידינו על העליונה. נתניהו אמר שלא תהיה הפסקת אש. אין הפסקת אש. אנחנו כל הזמן מדברים על מה העולם אומר. אנחנו צריכים להסתכל מה טוב לנו. לייצר פצצות לבד, לדעת שאנחנו חיים בכדור הזה לבד".