בפתח התוכנית שלהם הבוקר (ראשון) ברדיו 103FM, ינון מגל וברק סרי התייחסו לחיסולו הדרמטי של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה וכצפוי לא כל כך הסכימו ביניהם על איך לתפוס את האירוע.

הקנאה היא שהרגה? "סינוואר היה זה שהוביל למותו של נסראללה"

מגל: "לדעתי, להיות בקרבות בתוך הרצועה זה לא פחות קשה ממה שעשו הטייסים. להיות חייל בנחל, בגולני, בגבעתי, עם כל הכבוד לטייסים מטייסת 69, תפסיקו עם הקטע של האלים שלהם הטייסים. כל הכבוד להם שעשו, יפה מאוד. חי"רניק בעזה עובד לא פחות קשה. ומחירים שילמו הרבה יותר. בתי הקרבות מלאים בחי"רניקים שהיו בעזה. בצדק תקפו אותם. שלא ישחקו עם הביטחון. זה שיש להם לירות פצצות טון על נסראללה לא אומר שיש להם יכולת לשחק עם הביטחון. בלי טייסת או שתיים אפשר להסתדר, בלי ממשלה אי אפשר להסתדר".

סרי: "נוכל להסתדר בלי אמסלם וקרעי".
מגל: "מדינת ישראל השקיעה בהם, זה התפקיד שלהם, אלה לא אלים ולא בני אלים".
סרי: "הטובים ביותר, החזירו את ההרתעה, גרמו לכל העולם להשתאות נוכח הביצועים. הם המובחרים שבמובחרים".
מגל: "להיות חי"רניק זה יותר קשה".
סרי: "בשבעה באוקטובר, אותו ראש ממשלה שהיה בתפקיד לא מילא את האחריות".

מגל: "העירו אותו? הוא ידע על האירוע? ב-11 באוקטובר גלנט רצה לתקוף את חיזבאללה. אם היו עושים את זה, זה היה אסון קולוסלי, כי היינו נכנסים למלחמה רב-זירתית לפני שפגענו להם בטילים. נתניהו אמר 'לא', קודם כל נלך על השמדת חמאס. עכשיו, בעזרת השם, משמידים את חיזבאללה ואז עולים לגמר מול האיראנים. זה הרעיון. זו משימתו ההיסטורית של בנימין נתניהו, זו משימת חייו, להשמיד את אויבי ישראל. תפסיקו להפריע".

סרי: "הצבא המופלא שלנו שבאמת חטף מכה קשה, גם השב"כ שנכשל כישלון גדול, ידע להתעשת אחרי שבר נורא בשבעה באוקטובר ולתת ביצועים אדירים שינון מגל וחבריו מתהדרים בהם, אחרי ששנה הם שתו את הדם לצבא ולרמטכ"ל. אני מצפה ממך להכות על חטא ולומר 'עשינו עוול לכל האנשים המופלאים'. לא היה מצב בו הצבא, מפקדי הצבא, נותנים הכל למען העם והמדינה וחוטפים כל כך הרבה סכינים בערוץ שאתה עובד בו".

מגל: "נתניהו צריך לקבל את ההחלטות ואתם פוגעים במי שמנהל את ההחלטות".
סרי: "רה"מ נתניהו כשל בשבעה באוקטובר, זה לא יעזור לו".
מגל: "מחלה, אין תרופה, אני רוצה להציע מיליון דולר למי שימצא תרופה למחלה".

סרי: "אבי אבות הקונספציה, שראה בחמאס מישהו שיכול להיות קונטרה לרשות הפלסטינית. לא דיברנו על מוד'יס, אני לא רוצה להשבית שמחות בבוקר המוצלח, אבל אתם הולכים לשלם הרבה כסף בתקופה הקרובה בעקבות הורדת הדירוג הכפולהץ ירדנו מליגה לאומית לליגה א', הכל יעלה, אבל זה סיפור נפרד. נחזור לנתניהו. כמו שמגיע לו קרדיט גדול על המבצע, זה רשום על שמו, מגיע לו אות קלון על שבעה באוקטובר".

מגל: "אז אות קלון מגיע לטייסים על הסרבנות. הם לא באו".
סרי: "האנשים המופלאים האלה מלח הארץ שלנו. למה אתה לא אומר להם תודה?".
מגל: "אמרתי, אבל אין לכם מידה של אמת. אתה אומר לי שלא הייתה סרבנות".
סרי: "אתה לא ימני, אתה ביביסט, יש הבדל בין ימני לביביסט. כל מי שיתקוף את נתניהו, מבחינתך הוא שמאל וזה לא משנה אילו דעות ישמיע נתניהו. הוא יכול להשמיע דעות של רע"ם, חדש ומרצ".
מגל: "אני הרבה יותר אמוני מביבי".
סרי: "כולכם כאיש אחד תמכתם בממשלה עם עבאס".