גלית דיסטל־אטבריאן, חברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, פרסמה אתמול (ראשון) בחשבון ה־X שלה הודעה, המתייחסת לכניסתו של גדעון סער לממשלה. כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער ניהלו אתמול מסיבת עיתונאים משותפת, בה הודיעו על כניסתו של סער לממשלה כחבר קבינט ושר בלי תיק. 

דיסטל, בתור חברת הליכוד, פרסמה בעבר ציוץ בו כתבה: "צלמו מסך: גדעון סער ואני לעולם לא נשב יחד לבטח באותה מפלגה. או שאלחם בו מלחמת חורמה מבפנים או שאעזוב. כך או כך – הבן אדם הספציפי הזה פסול עד היסודי עבורי ועבור כל אדם ששייך באמת למחנה הלאומי ליברלי".

סער ונתניהו רשמו הישג ראשון יחד: לחצו ידיים בלי להקיא | בן כספית
הטנגו שהביא למקסימום: עם הצטרפותו של גדעון סער, נראה שכמעט כולם מרוויחים

אתמול, בהתייחסות לאותו ציוץ, פרסמה דיסטל הודעה חדשה: "כדי לחסוך לכל עורכי תוכניות הבוקר שפנו אליי הערב ולכל צייצני השמאל המובילים את המאמץ, אני רוצה שיהיה ברור: כל מה שנתניהו צריך – אני שם. כל דבר שישמור על יציבות הקואליציה – אני שם. כל מה שיחזק את מקומו של נתניהו כקפטן של הספינה ששטה כרגע במים סוערים מאוד – אני שם".

הציוץ הישן של גלית דיסטל־אטבריאן (צילום: צילום מסך)
הציוץ הישן של גלית דיסטל־אטבריאן (צילום: צילום מסך)

"נתניהו הוא היחיד שאני סומכת עליו באופן מלא", המשיכה, "במצב הדרמטי והקריטי שהמדינה האהובה שלנו נמצאת בו כעת. ואני אפילו לא כותבת את זה כפוליטיקאית, אלא כאמא שרוצה שלילדים שלה תישאר מדינה לחיות בה. עצם המחשבה על גנץ או לפיד אוחזים בהגה מעבירה בי צמרמורת קרה בגב".

"אני מודעת לחלוטין", כתבה דיסטל, "לכך שהתחייבתי באופן פומבי לכך שאם סער יכנס לשורות הליכוד אני אלחם בו או לחלופין אתפטר, אלא שסער לא מצטרף לליכוד. הוא מצטרף לקואליציה. ולמרות שאני לא מפרה פה שום התחייבות שנתתי בעבר, למען ההגינות והיושרה אני משווה לעצמי ומוסיפה: גם אם הוא היה מצטרף לליכוד בכדי לחזק את הממשלה בימים קשים אלה – הייתי תומכת בכך תמיכה מלאה. לא מתחבאת ולא מתנצלת. אם כבר אז להפך. ביטחון המדינה וביטחון אזרחי ישראל מעל הכל".