אתמול בערב (ראשון) קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער מסיבת עיתונאים משותפת, במהלכה הודיעו על כניסתו של סער לממשלה, בתור חבר הקבינט המדיני־בטחוני ושר בלי תיק. רוב שרי הליכוד, אשר בעבר התנכרו לסער, מיהרו לברך על כניסתו לממשלה ולתמוך בהחלטתו של ראש הממשלה, אך חברת הכנסת טלי גוטליב מטעם מפלגת הליכוד, דבקה בדעותיה נגד סער ופרסמה הודעה מנוגדת להודעותיהם של חבריה למפלגה.  

"אדוני רה״מ", כתבה גוטליב, "אם עובר לך בראש שסער שמינה את היועמש״ית מיארה, ירגיע את מי שלא מאפשרת לממשלה הזו לתפקד – צר לי לאכזב אותך. אין כל סיכוי! מיארה תמשיך בדרכה לחתור תחת הממשלה וגדעון סער ישמור על היועמשי״ת חברתו הטובה מכל מישמר. יד תרחוץ יד.. סער ישלים בסופו של דבר את מסע הנקמה שלו בך. חבל".

לאחר הפצצה שנפלה על החיזבאללה: הממשלה במסר מיוחד לתושבי הצפון
יחידות מיוחדות של צה"ל נכנסו ללבנון: כל מה שאפשר לספר

חברים אחרים בקואליציה, ביניהם חברת הכנסת גלית דיסטל־אטבריאן, שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן ושר האוצר בצלאל סמוטריץ', שיבחו את ראש הממשלה נתניהו ואת חבר הכנסת סער על ההחלטה. "עם ישראל זקוק כעת לאחדות בדרך לניצחון מוחלט", כתב סמוטריץ'. "אני מברך את ח״כ גדעון סער וסיעת הימין הממלכתי על כניסתם לקואליציה. יחד, בשילוב כוחות ואחדות, בע״ה ננצח".  

"הצירוף של סער בעיניי חשוב", אמר אלי כהן בראיון לרדיו 103fm, "אני קורא למפלגות ציונות נוספות להצטרף לקואליציה, לאביגדור ליברמן, ליאיר לפיד, לבני גנץ. אל מול האתגרים שיש לנו, חיזוק הקואליציה, הרחבת הממשלה, זה חשוב". גם דיסטל, שהבטיחה בעבר שלא תשב עם סער, כתבה: "גם אם הוא היה מצטרף לליכוד בכדי לחזק את הממשלה בימים קשים אלה – הייתי תומכת בכך תמיכה מלאה".