לאחר הביקורת הערה על חוסר התפקוד של משרד התחבורה בכל הקשור לטיפול בהסעות החיילים, דודו סאסי, יועץ התקשורת של שרת התחבורה, פרסם הערב (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו תגובה חריפה בנושא: "עוד קמפיין שקרי, מתוזמן ונבזי על הסעות מילואימניקים ועל שרת התחבורה מירי רגב".

מה הפלא שהתחבורה והטקסים נראים ככה? מירי רגב היא חסרת כישורים | בן כספית

כך הוא כתב: "ועכשיו לעובדות ולאמת: עוד קמפיין שקרי, מתוזמן ונבזי על הסעות מילואימניקים ועל שרת התחבורה מירי רגב. אז אחרי שערוצי התעמולה וכל השמאל שטף לכם את המוח, מציע להתחבר לעובדות: 1. בניגוד לשקרים שרצים ברשת ובתקשורת, השרה רגב לא בחו״ל.
‏הביקור שלה היה ל-24 שעות לנסות ולשנות את החלטת האיחוד האירופאי לגבי הטיסות לישראל. הביקור כלל 2 פגישות (אחת עם ראש ממשלת הונגריה - ויקטור אורבן והשנייה עם השר הממונה על האיחוד האירופי- הונגריה היא נשיאת האיחוד האירופאי כרגע) וחזרה לארץ.

"‏2. למרות שלמשרד הביטחון יש מערך היסעים משל עצמו, כבר לפני שלושה ימים הודיע משרד התחבורה כי העמיד לטובת צה״ל והסעת המילואימניקים מערך הסעות ייעודי: ‏3 רכבות כונניות בבאר שבע, ‏3 רכבות כונניות בחיפה, ‏1 רכבת כוננית בתל אביב סבידור ‏ואלפי 'אוטובוסים כוננות' של משרד התחבורה, הפרושים ברחבי הארץ וממתינים להוראות הצבא.

"‏3. עד רגע זה לא התקבלה אף פניה או בקשה של צה״ל או כל גורם אחר במשרד הביטחון למשרד התחבורה, להפעלת המערך שהוכן במיוחד לכך!

"‏4. חשוב לציין שגם בשעתיים האחרונות משרד התחבורה פנה שוב מיוזמתו למשרד הביטחון וביקשו שוב לדעת האם יש צורך בהפעלה של מערך הכוננות. ובתגובה נאמר להם כי אין צורך בעת הזו במערך התגבור שעומד ומוכן במיוחד לצורך כך ושהמערך הקיים שלהם מספק את כל צרכיהם.

"‏6. גם ברגעים אלו עומדות ומוכנות 7 רכבות ואלפי אוטובוסים בכוננות ובהמתנה להוראות משרד הביטחון וצה״ל, אך כאמור לטענתם - המערך הקיים שלהם לא זקוק בשלב זה לסיוע למערך התגבור שהוכן על ידי משרד התחבורה. אין דבר שלא תשקרו, תעוותו ותסלפו, רק כדי לגרור עוד הכפשה, סכסוך ושנאה, גם ובמיוחד בזמן מלחמה!".