מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל גל אנטישמיות שוטף את העולם. לשנוא את ישראל ואת היהודים הפך לדבר "אופנתי", אך כמו שתועד לא מעט פעמים, פעילים פרו-פלסטינים לא תמיד בקיאים ברזי הסכסוך שהם החליטו לקחת בו צד או במשמעות הקריאות שהם מצטרפים אליהן, כמו למשל על איזה נהר ועל איזה ים מדובר באמירה הבזויה בדבר "שחרור פלסטין".

מקרה נוסף כזה, שהפך במהרה ללהיט ברשת, אישה החלה לקרוע דגלים בצבעי כחול-לבן בהם נתקלה באחת המסעדות ולהטיח בעובדי המקום שהם תומכים ברצח עם, רק בשביל לגלות כי מדובר בכלל בדגלי יוון.

בסרטון הוויראלי, אותו גיבורת הסיפור צילמה בעצמה, היא נשמעת אומרת "אני אוריד את החרא הזה ואחזור ואשים שלטי 'שחררו את פלסטין'", תוך כדי שהיא מורידה את דגלי יוון שמקשטים מסעדה בה נתקלה בדרכה.

אחת העובדות במקום מתועדת בוהה בתדהמה במעשיה של האישה, שהטיחה בה: "על מה את מסתכלת?! את יודעת טוב מאוד שיש רצח עם. אני לא תומכת בזה, אני לא תומכת בציונות".

האישה המשיכה להוריד את דגלי יוון תוך שהיא נוזפת בעובדים: "הם הורגים ילדים. מה המטרה? להיות גאים במורשת שלכם? אתם מבינים שיש רצח עם, כן? אין לי משהו נגד יהודים, אבל זה לא בסדר".

בשלב מסוים, אחד העובדים מסביר למצלמת שמדובר בדגלים של יוון, למה שהיא הגיבה "באמת? אני חשבתי שזה דגלי ישראל, טעות שלי".

בשיא חוצפתה, הפרו-פלסטינית נשמעת שואלת את העובדים אם הם רוצים את הדגלים המקומטים בחזרה, למה שאחת העובדת ענתה "ברור שאנחנו רוצים אותם בחזרה, זה לא בסדר".