פגיעה ישירה במבנה אותרה הבוקר (שבת) סמוך למעון ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, כתוצאה מהתרסקות כטב"ם ששוגר מלבנון. דוברות ראש הממשלה אישרה במהלך הבוקר כי המעון בקיסריה היה היעד לפגיעת הכטב"ם: "ראש הממשלה ורעייתו לא היו במקום, ואין נפגעים באירוע". בהמשך, גורם בלשכה אמר לרשת סקיי ניוז בערבית כי "איראן ניסתה להתנקש בנתניהו".

בסרטון שפרסם נתניהו, הצהיר: "שום דבר לא ירתיע אותנו, אנחנו ממשיכים עד הניצחון". בצאת השבת התייחס פעם נוספת ומסר כי "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות".

במקביל, הערב הבהירו גורמים ישראלים כי "שיגור כטב"מים למעון ראש הממשלה היה נסיון ברור של אירן לחסל את רה״מ וזה שינוי המשוואה". בהמשך וככל הנראה בתגובה לאותם גורמים, שגרירות איראן באו"ם הודיעה רשמית כי היא מכחישה כל קשר לכטב"ם שחיזבאללה שיגר.

משטרה מחוץ למעון נתניהו בקיסריה - לאחר פגיעת הכטב''ם באזור (צילום: אבשלום ששוני)
משטרה מחוץ למעון נתניהו בקיסריה - לאחר פגיעת הכטב''ם באזור (צילום: אבשלום ששוני)

כזכור, לפני כחמישה ימים דווח בוושינגון פוסט כי נתניהו הבטיח לביידן כי ישראל תימנע מתקיפת מתקני גרעין ונפט באיראן, וכן תחדול את תקיפותיה בביירות. שיחה זו התרחשה ברקע הגעת ארצות הברית ליישורת האחרונה של מערכת הבחירות, שתיחתם ב-5 בנובמבר. מקור בכיר שמעורה בפרטים מסרה לעיתון כי השניים הגיעו להבנה כי "המתקפה המוגבלת תצא לפועל לפני יום הבחירות, מתוך הבנה שתקיפה כזו היא מחויבת המציאות". היא הבהירה: "זו תהיה פעולה אחת מתוך סדרת פעולות מתוכננות".