בהמשך לכטב"ם ששוגר לעבר מעונו של ראש הממשלה נתניהו ביום שבת האחרון, עליו לקח אחריות החיזבאללה, היום (שלישי) בחדשות 12 נחשפו ציטוטים מתוך ישיבת הקבינט שעסקה באירוע.

הנוכחים דנו בכיצד להתייחס ולהגיב לניסיון לפגוע בראש הממשלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר במהלך הישיבה: "צריך להתייחס לזה כאילו זה הצליח".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר במהלך הדיון: "זאת פעולה נגד ראש המדינה וצריך להתייחס אליה ככזו".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, פנתה לבן גביר וציינה כי המשטרה צריכה לעשות יותר למען הגנה על מעון ראש הממשלה, אך בדבריה נתנה כדוגמא את ההפגנות כנגד הממשלה: "גם למשטרה יש מה לעשות. אתמול הקפלניסטים הגיעו לבית של ביבי לסיים את מה שחיזבאללה לא הצליח".

היום הותרו לפרסום תמונות שחושפות את הנזק שנגרם למעונו של ראש הממשלה בעקבות מתקפת הכטב"ם. התמונות חושפות את ניפוץ חלק מהחלונות שסמוכים לחצר על רקע העצים הכרותים כתוצאה מנפילת הכטב"ם. לפני מספר ימים נפגש מנכ"ל משרד רוה"מ עם ראש רשות המיסים להערכת היקף הנזקים באזור פגיעת הכטב"ם. מהתיעוד ניתן לראת כי התקיימה פגיעה בחיפוי השיש של קירות הבית החיצוניים. הפגיעה הינה חלקית, אך בני הזוג נתניהו עשויים לדרוש את החלפת השיש כולו - בטענה כי אי אפשר לבצע תיקון חלקי.