העיתונאי בני רבינוביץ' התראיין היום ברדיו 103FM, והתייחס ללחץ שמנסות המפלגות החרדיות להפעיל, במטרה להעביר את חוק הגיוס, שזוכה לביקורת רבה, ונקרא בפי רבים כ"חוק ההשתמטות". 

"גולדקנופף איים בתקווה שיצטרפו אליו באיום הזה, ולא מתוך איום אמיתי שיפרקו את הממשלה, כדי שזה  יאלץ את נתניהו וכל החבורה להתכופף. ביבי הבין מצוין שהאיום הזה הוא איום סרק, ואף אחד לא מצטרף לאיום הזה - לא דרעי ולא גפני עומדים באיום הזה", ציין. 

עוד הרחיב בנוגע לחוסר היכולת האמיתית של יו"ר יהדות התורה לשלוח איומים פוליטיים לעברו של ראש הממשלה: "ביבי יודע את זה. לכן מסתבר שגולדקנופף נשאר לבד, האדמו"ר מגור שגולדקנופף הוא נציגו בכנסת היה בעמדה הזאת של האולטימטום, שאר הרבנים לא, ולכן האולטימטום הזה לא שווה שום דבר. בן גביר מאיים, והוא יודע שאין לו מה להפסיד, גולדקנופף לא הולך להפסיד את משרד השיכון ואת רמ"י ואת כל הכופתאות וכל הדברים הטובים. בסופו של דבר הם ירצו להראות איזשהו הישג לציבור החרדי, המעונות או קצת כסף לפה או לשם, וחוק הגיוס לא יעבור". 

מצבם הפוליטי של חברי הכנסת החרדים גרוע במיוחד בימים אלו, כך לטענתו של רבינוביץ': "לא חוק גיוס, לא מעונות, לא תקציב מעונות, מה אתם עושים בקואליציה של נתניהו, כשהוא לא שם עליכם, הוא לא סופר עליכם. הוא סופר את בן גביר וסמוטריץ', אבל אתם בכיס הקטן שלו".

לסיום, אמר: "אותו נתניהו שהיה שר אוצר וחתך את הקצבאות בצורה דרסטית? הילודה בציבור החרדי ירדה. ודאי ואין לי ספק שאם היו הולכים בצורה דרסטית בלי רחמים, ברור שאחוז הגיוס היה עולה. כל החברה של 'נמות ולא נתגייס' הם שטויות במיץ עגבניות. יש ציבור חרדי שלא לומד, כל עוד הם יכולים שלא להתגייס – למה שיתגייסו?".

סייע בהכנת הכתבה: אחיעד לוק, 103fm