תקרית דרמטית אירעה במהלך שיעור בבית הספר התיכון "אנטיוכיה" בטנסי, ארה"ב, ביום שישי ופורסמה ברשת החברתית Reddit. מורה שנקט בצעד לגיטימי כלפי תלמידה, הותקף באלימות על ידה והתיעוד הופץ ברשתות.

מפרסם הפוסט טען כי נערה מתבגרת "התעסקה במכשיר הנייד שלה במהלך השיעור והעתיקה תשובות מגוגל לעבודת בית הספר", מה שבסופו של דבר הביא את המורה להחרים לתלמידה את הטלפון למהלך השיעור. התיעוד באורך של כדקה, הציג עימות כשהתלמידה הגיעה לקדמת הכיתה ודרשה את הנייד שלה בחזרה. לאחר מספר שניות, המורה נראה יוצא מהכיתה והצעירה המשיכה ללכת אחריו ולדרוש את הסלולרי.

צפו בתיעוד:

"תל לי את הטלפון שלי!", אמרה התלמידה תוך שהיא מתעמתת עם המורה באמצעות ידיה. לפתע, באופן מפתיע, היא שלפה תרסיס גז פלפל וריססה את המורה מטווח אפס, ישירות לפניו תוך שהיא מנסה לחטוף את הטלפון מידיו. איש המקצוע נפל על הקרקע והשתעל, אך הוא לא ויתר לצעירה ולא הסכים להחזיר לה את הנייד.

ריססה את המורה בגז פלפל בגלל שלא החזיר לה את הנייד (צילום: מתוך יוטיוב)
ריססה את המורה בגז פלפל בגלל שלא החזיר לה את הנייד (צילום: מתוך יוטיוב)

הסובבים נותרו בהלם מהתקרית והגולשים שנחשפו לסרטון טענו "לגרש את התלמידה לאלתר מבית הספר". אחד מהם כתב: "שום דבר לא מצדיק את מה שהיא עשתה. מאיזו סיבה היא מגיעה עם נשק לבית הספר?". שנייה כתבה: "אנשים לא מבינים עד כמה אכזרי יכול להיות גז פלפל, עד שהם חווים אותו על עורם".