לפני מספר חודשים, נחשף במעריב כי אישה הותקפה על ידי גבר זר לאור יום במרכז תל אביב, ובנוסף נחשף תיעוד של התקרית. לפני מספר ימים, הועלה פוסט לרשת החברתית פייסבוק על ידי צעירה, בו היא חשפה כיצד אותו הבחור מהתקרית הקודמת, תקף גם אותה ואישה נוספת בעת שנסעו באוטובוס שעשה את דרכו מתל אביב לגבעתיים. המותקפת, לכאורה, צירפה תמונה של התוקף ותיארה את התקרית המזעזעת, תוך שהיא מסבירה כיצד ירק בפניה, חסם את דרכה כשניסתה לחמוק ממנו ושנאלצה לספוג קללות ומילות גנאי.

היא שיתפה: "התיישבתי מאחורי הדמות הזאת שבתמונה בחלק האחורי של קו 60. האוטובוס נעצר בתחנה הבאה, דלת קדמית נפתחה, הדלת האחורית- לא. הנהג היה עסוק בשיחה מקדימה ולא שם לב למשפחה צעירה עם תינוק בעגלה שרצו לעלות מהדלת האחורית. הדמות בתמונה התחילה לצעוק לנהג 'אל תפתח להם, לזבל האלה', ואני צעקתי לנהג שיפתח. הדמות הסתובבה אליי והתחילה לקלל. אני קמתי כדי לגשת לנהג, אבל הדמות שמה רגל על המושב לצדה וחסמה לי את הדרך. הזזתי לו את הרגל אבל הוא ירק לי בפרצוף".

תקף שתי נוסעות בקו 60 וברח (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
תקף שתי נוסעות בקו 60 וברח (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

המותקפת הוסיפה: "שלפתי את הטלפון לצלם והדמות רצה לכיווני עם יד מונפת. ביקשתי מהנהג שלא ייתן לו ללכת ושיזמין משטרה. בחורה אחרת קמה מהמושב שלה והדמות רצה לכיוונה בתנועות מאיימות. רצתי לשם, והדמות שוב פנתה לכיווני- היא לא פגעה פיזית באף אחד, רק הפחידה מאוד, הידיים שלה התנופפו מסביב. היא ניסתה לקחת ממני את הנייד עד שהיא ברחה בסופו של דבר. פשוט התיישבתי והתחלתי לבכות".

אותו התקוף תועד לפני מספר חודשים תוקף אישה אחרת (צילום: בשמת הברפלד)
אותו התקוף תועד לפני מספר חודשים תוקף אישה אחרת (צילום: בשמת הברפלד)

"אני לא יכולה לשכוח את ההרגשה האיומה שבה את במצוקה גדולה ואף אחד לא עושה שום דבר.  אני חושבת שהאיש הזה מסוכן. אולי תפיצו את התמונה שלו ונצליח לעזור למשטרה", סיכמה הקורבן. הפוסט המצמרר שלה צבר עד כה 685 שיתופים ומאות תגובות מגולשים מודאגים, כשחלקם אף חשפו כי נתקלו בעבר בחשוד וכי מדובר בתוקף נשים סדרתי.

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה ומתנהלת חקירה בנושא".