בעיצומו של משא ומתן על חתימה על הסכם גירושין, החליטה אישה בשנות ה-30 לחייה - שכבר מזמן לא נוטלת חלק במטלות הבית - לעשות הכל כדי שבעלה יברח, או יחתום במהירות האפשרית על הסכם הגירושין שברובו נוסח.

בני הזוג נישאו לפני תשע שנים, היא מתחום הרפואה והוא מתחום הבנייה, ובחלוף השנים הם הביאו לעולם שני ילדים והתגוררו בנוחות בבית לא קטן, אך גם לא גדול במיוחד בצפון הארץ. בשנה האחרונה עלו יחסיהם של השניים על שרטון והם החליטו להתגרש בהסכמה כאשר בחודש שעבר נוסח הסכם פרידה אותו הם מתכוונים להגיש לבית המשפט. מאחר ולא נישאו ברבנות, חתימה על "הסכם פרידה" תוביל לגירושין בפועל, כשאת כל התהליך מלווים עורכי הדין שרין וגדלי סולן.

גם אחותה מרוסיה הצטרפה (צילום: Shutterstock)
גם אחותה מרוסיה הצטרפה (צילום: Shutterstock)

הבעל טען כי כבר חצי שנה, מאז עלה עניין הגירושין ביניהם, אשתו "לא עושה דבר בבית. לא מנקה, ואינה מסייעת לי בהכנת אוכל וארגון הילדים. היא פשוט לא עושה כלום", כך לדבריו. "לפני כמה חודשים היא החליטה לאמץ כלב ולהביאו לדירה", סיפר האיש לעוה"ד סולן. "נאלצתי להשלים עם זה, אבל לפני חודשיים היא החליטה שהוא ישן אתנו במיטה". בנוסף, אמר הבעל שפעם אחת ניסה להוציא את בעל החיים מחדר השינה כשרעייתו לא הייתה בבית, אך הוא הותקף על ידו ונחבל בצורה קשה.

בן הזוג טען כי יש כאן ניסיון בוטה של אשתו לאלץ אותו לחתום במהירות על ההסכם, או לגרום לו לסגת ממנו. האישה, לעומת זאת, טענה: "הכלב הובא בהסכמה". הדרמה שהביאה לפיצוץ בין השניים, הייתה כשהאישה החליטה לארח לזמן בלתי מוגבל את אחותה שהגיעה מרוסיה. "זה לא רק שהיא החליפה אותי בכלב, עכשיו היא מארחת גם את אחותה והחיים הפכו לבתי נסבלים", התלונן הבעל שמסרב בתוקף לחתום על ההסכם.

שרין סולן (צילום: יח''צ)
שרין סולן (צילום: יח''צ)

אשתו הסבירה לעורכי הדין: "אחותי הגיעה מרוסיה בתכנון של שנה מראש ועשתה עליה, על דעתו של בן זוגי. היא תתגורר אצלי כמה חודשים עד שתמצא בית". הבעל הורה לעורכי הדין סולן לבקש צו הרחקה לאחות וצו שיורה על סילוק הכלב. אגב, בהסכם בין בני הזוג הדירה תוצע למכירה ושניהם יתחלקו בכספים שיתקבלו.