אם לפעוטה הואשמה ברצח לאחר שהודתה כי הפקירה את בתה כשהיא בת 16 חודשים בלבד - כשיצאה לחופשה בת עשרה ימים בפורטו ריקו ובדטרויט, מישיגן. התינוקת מתה כתוצאה מ"התייבשות קיצונית".

קריסטל א. קנדלאריו בת ה-31 מאוהיו, ארה"ב, נעצרה ביום שבת (ה-17 ביוני) והואשמה במותה הטראגי של בתה הצעירה - ג'ילין, עוד לא בת שנתיים - בסעיף אחד של רצח. שוטרי משטרת קליבלנד ואנשי שירותי רפואת החירום (EMS) קיבלו קריאה בסביבות השעה שמונה בבוקר ביום שישי (ה-16 ביוני) בנוגע לתינוקת שאותרה ללא רוח חיים. האישה שהתקשרה למוקד החירום טענה כי היא אמה של התינוקת ואמרה שכשהיא חזרה הביתה, מצאה אותה במצב זה וכי היא אינה מגיבה לה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קריסטל א. קנדלאריו, הואשמה ברצח בתה (צילום: רשתות חברתיות)
קריסטל א. קנדלאריו, הואשמה ברצח בתה (צילום: רשתות חברתיות)

הפרמדיקים קבעו את מותה של התינוקת עם הגעתם לכתובת המגורים. בהודעה לעיתונות, המשטרה מסרה כי החוקרים "לא מצאו כל סימני אלימות על גופה, אולם החקירה הראשונית העלתה כי ג'ילין הייתה מיובשת לגמרי". בביתן של השתיים אותרו "שמיכות מלוכלכות בשתן וצואה", ולפי הנתיחה שבוצעה בגופתה של בת ה-16 חודשים, קבע הבוחן הרפואי: "הילדה נותרה ללא השגחה במשך כעשרה ימים וכתוצאה מכך מתה מהתייבשות קיצונית".

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן>>>

בדו"ח התקרית צוין כי "קנדלאריו הודתה שהשאירה את ג'ילין בבית לגמרי לבד וללא השגחה, מה-8 ביוני ועד ה-16 ביוני, בזמן שהיא טיילה בפורטו ריקו ובדטרויט". על פי הדיווחים, זו לא הייתה הפעם הראשונה שהאם הותירה את הפעוטה לבדה, והתברר כי היא השאירה אותה בעבר בטיפולם של השכנים למשך שישה שבועות. החקירה בעניינה תימשך. לא פורסם לידי מי נמסרה הבת.