באירוע שלפנינו עולות כמה שאלות והמרכזית שבהן: כמה אפשר לשקר והאם לא ברור ששקרים מסוג זה סופם להתגלות? ובכן, במקרה הבא מדובר בזוג צעיר יחסית מצפון הארץ, הבעל בן 35 והאישה בת 32, שניהם עוסקים במשרות בכירות, חיים ברווחה ומגדלים את שני ילדיהם בנחת.

לפי טענות האישה, כפי שהשמיעה בפני עורכי הדין שרין וגדלי סולן, בעלה נהג לצאת לימי מילואים רבים לאורך השנה. "היה לו חשוב לציין בכל פעם: 'אני ביחידה כזו שקוראים לי מידי פעם כשצריכים אותי'. הוא אמר 'לפעמים אני נאלץ ללון ביחידה, לפעמים יום יומיים ברצף' ", סיפרה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

לדבריה של בת הזוג, היא לא חשדה שבעלה למעשה "מפברק" את המילואים עד שאחת מחברותיה הטיחה לעברה "את ישנה בעמידה" והוסיפה: "מי משרת 60-70 ימי מילואים בשנה? לא חשבת לבדוק את זה?". לעורכי הדין סולן היא אמרה כי רק אחרי שלוש שנים - בהן הנורמה בבית הייתה כזו שבכל חודש הבעל נעדר לכמעט חמישה-שישה ימים ולפעמים גם בלילות - היא החליטה לבדוק את הנושא. האם לשניים שכרה בלש פרטי שאחרי שבוע חזר עם ממצאים מובהקים. "החוקר סיים את הבירורים כל כך מהר ורק אז הבנתי כמה אני מטומטמת. הוא לא לוחם, לא טייס וגם לא קצין, אבל עושה מילואים כמו רמטכ"ל. הוא מנהל רומן עם אישה אחרת. איך לא הבנתי את זה לפני שנתיים?", אמרה.

 עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)

עוה"ד סולן הבהירה לאישה כי עם הממצאים שיש בידה ובמידה וברצונה להתגרש מהאיש, היא זכאית לכתובה - בעיקר כשהממצאים מראים בבירור כי בעלה נפגש עם אישה אחרת ולא כפי שהוא טוען: "מדובר בימים מילואים ומתי שלא היו אלה ימי מילואים הייתי נפגש עם חברים ולא ניהלתי רומן". שני בני הזוג נשלחו כמוקבל במקרים מסוג זה ליישוב סכסוך. האישה מעוניינת כעת להתגרש אך הבעל, למרבה ההפתעה, מבקש שלום בית.