בני הזוג שזכו לכותרות בעבר בזכות פער הגילים המשמעותי ביניהם, הפרידו לאחרונה כוחות וחזרו לחיות לחוד - כל אחד במדינתו. מוחמד איברהים בן ה-36 ממצרים, החליט להגיב כעת לפרידה מאיריס ג'ונס בת ה-82 מבריטניה.

לפני כמה שבועות, סיפרה ג'ונס בריאיון למגזין Closer הבריטי: "מעולם לא חשבתי שאתאהב במישהו שצעיר ממני ב-46 שנים, אבל זה קרה ואהבתי בו הכל. אבל התחלנו להתווכח על כל דבר קטן ופשוט איבדנו עניין. אני לא יכולה לחיות עם זה, אני לא נערה מתבגרת. אני בת 82". בנוסף, היא התעקשה כי היא "בסך הכל רוצה חיים שלווים", אותם מצאה עם החתול שלה, טיבס.

ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)

היא הסבירה: "אימצתי את חיית המחמד כמה ימים אחרי שמוחמד עזב והוא שותף מושלם. הוא אף פעם לא מתלונן, שקט מאוד ויפה למראה - אני מאוד אוהבת אותו והוא שמח להיות כאן ולא מייצר בעיות. אני לא מתגעגעת למוחמד בכלל". בינתיים, בן הזוג לשעבר לא דיבר בפומבי על הפרידה - עד עכשיו.

איברהים המצרי שבר לאחרונה שתיקה ושיתף תמונה של עצמו בסטורי בחשבון הפייסבוק שלו עם השיר I Will Survive המפורסם של גלוריה גיינור. בת ה-82 (אז בת 78) הכירה את איברהים לראשונה ברשת החברתית פייסבוק בשנת 2019, ומהר מאוד התפתח בין השניים רומן.

הסטורי של איברהים (צילום: רשתות חברתיות)
הסטורי של איברהים (צילום: רשתות חברתיות)