מקרה מטריד במיוחד אירע לפני מספר ימים במילוויקי, ארה"ב, כשלפי הדיווחים ברשת FOX6, אם לשלושה ירתה בראשה של אישה שביצעה מין אוראלי בבעלה ואבי ילדיה, רגעים לאחר שתפסה אותם יחד בביתם.

לפי הפרסומים, מישל סילס בת ה-30 הגיעה הביתה מוקדם מהרגיל ביום שני שעבר, ה-11 בספטמבר ומצאה את בעלה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת, דסטני בת ה-22. בעוד ששלושת ילדיהם של הזוג היו ישנים במיטותיהם, הזמין הבעל את סילס להצטרף אליהם לשלישייה.

האישה, שלא הצליחה להישאר אדישה למראות שנגלו לעיניה רגעים לאחר שנכנסה הביתה, נטלה אקדח שהיה ברשותם וירתה בבת ה-22 תוך שזו ביצעה מין אוראלי באיש. על פי הדיווחים ב-Newsweek, המשטרה הוזעקה למקום לאחר שהשכנים שמעו קולות ירי.

כשהגיעו למקום, מצאו השוטרים את הבעל עירום ומדמם מאיבר מינו כשהוא וסילס נאבקים בחצר הבית - וזאת בזמן שגופתה של דסטני מוטלת על רצפת חדר השינה שלהם. לפי הטענות שהועלו בבית המשפט, האיש ניסה לברוח מהבית ברכבו כשהאקדח בידו אך כשהבחין בצוותים המשטרתיים הוא פרק את הנשק והשליך אותו לקרקע.

האיש סיפר לשוטרים שהגיע לביתו בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר וראה שאשתו לא נמצאת ולמרות שהילדים היו ישנים בבית, הוא הזמין את דסטני שהגיעה בשעה 4:00. הוא טען שהם ישבו בסלון ודיברו ולאחר מכן עברו לחדר השינה. לדבריו, כשסילס הגיעה, הוא פתח לה את הדלת והציע לה להצטרף.

הוא חזר לקיים יחסי מין עם בת ה-22 ואז טען שאשתו ירתה בה. סילס התייצבה בבית המשפט ביום שישי (ה-15 בספטמבר), שם הודתה במעשים אך טענה כי "לא התכוונה לירות בה". היא הואשמה ברצח בכוונה תחילה לאחר שגרמה למותה של דסטני.