פעיל פרו-פלסטיני שחרר עשרות עכברים אומללים בסניף של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בעיר ברמינגהם, אנגליה, וזאת לאחר שצבע אותם בצבעי דגל פלסטין. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה האיש מגיע למסעדה עם לוחית רישוי ועליה הכיתוב "PAIISTN" על מכוניתו, פותח את תא המטען ומוציאה קופסת קרטון ענקית ובה נמצאים העכברים.

האיש, שהגיע למקום כראשו מכוסה בבנדנה בצבעי דגל פלסטין, נכנס למקדונלד'ס והשליך את המכרסמים על הרצפה לעבר שתי נשים שנראו בורחות מיד באימה. ברקע הוא נשמע צועק "שחררו את פלסטין" תוך שהוא חוזר למכוניתו. הוא הוסיף "החרימו את ישראל" ו-"לעזאזל ישראל" לפני שנסע משם.

צפו בתיעוד:

מקדונלד'ס אישרה ש"מספר עכברים" שוחררו במסעדה שכעת "נקייה לחלוטין" לאחר שהם נאספו והורחקו מהמקום. בתיעוד של המעשים שהועלה לרשתות החברתיות, נכתב: "חרם ממוקד. שלושת הגדולים. התחילו בהחרמת המותגים האלה שמעורבים ישירות בתמיכה באפרטהייד הישראלי". הטקסט קורא לצופים להפסיק לקנות מזון ומשקאות מסטארבקס ומקדונלד'ס, להחרים את הסרטים של דיסני ולבטל מנויים לפלטפורמת הסטרימינג שלה דיסני פלוס.

הפעיל הפרו-פלסטיני ששחרר את העכברים לא נעצר למרות מעשיו המחליאים. האירוע עורר תגובות מעורבות ברשתות החברתיות. חלק מהאנשים גינו את האיש על המעשה שלו, בעוד שאחרים תמכו בו. "זה היה מעשה נורא ומזעזע", כתב אחד המשתמשים. "האיש הזה גרם נזק עצום למסעדה ולכל מי שהיה בה באותו הזמן, ומה עם בעלי החיים? לא מגיע להם רחמים?". גולש אחר הגיב: "אני מבין את התסכול של האיש אבל זה לא הדרך לעשות את זה. הוא רק גרם נזק לעצמו ולתנועה הפלסטינית".