גבר בן ה-58 התאהב באישה בת ה-39 בעת שהיא עבדה אצלו במשרד. למרות הפרש הגילים ביניהם, הם הפכו לזוג והתחתנו לפני שש שנים לאחר שעזב את אשתו בשבילה.

בשנים הראשונות הם קיימו יחסי מין בתדירות גבוהה של עד שש פעמים בשבוע. אולם עם הזמן, חלה ירידה בתשוקה המינית של הבעל עד שכמעט נעלמה לחלוטין. כעת הוא חושש כי האישה אינה מרוצה מבחינה מינית, אף על פי שהיא אינה מתלוננת על כך.

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

האיש חשף כי הוא עודד את אשתו ללמוד גולף והיא מקבלת שיעורים פרטיים ממאמן גולף נאה בן 40. לאחרונה הוא חשד כי בין האישה למאמן התפתח קשר רומנטי, והדבר גרם לו לשקול לעודד את המאמן לקיים יחסי מין עם אשתו, וזאת מתוך מחשבה שזה עשוי לספק לה את מה שהוא עצמו אינו יכול לתת לה יותר במיטה.

שקל לשכנע את מאמן הגולף לשכב עם אשתו (צילום: אינג'אימג')
שקל לשכנע את מאמן הגולף לשכב עם אשתו (צילום: אינג'אימג')

עם זאת, מומחית היחסים של העיתון הבריטי The Sun, המליצה לבעל לשקול היטב את הצעד הזה. יחסים פתוחים יכולים לעבוד אצל זוגות מסוימים, אך הם טומנים בחובם סיכונים רבים. עדיף שהבעל ישוחח עם אשתו על צרכיה המיניים ויברר אם אכן היא מרגישה שאינו מספק אותם. יש דרכים רבות לקיום אינטימיות ללא יחסי מין מלאים.

כמו כן, הומלץ לבעל לבדוק עם רופא אם יש סיבה בריאותית לירידה בתשוקתו המינית. בגילו הוא עדיין צעיר מספיק כדי ליהנות מחיי מין פעילים. פתרון הבעיה צריך להיות בין בני הזוג עצמם, ולא על ידי הכנסת צלע שלישית. שיחה כנה ופתוחה ביניהם יכולה לחזק את הקשר ולשפר את חיי הנישואים שלהם.