גבר מאינדונזיה ששמו לא פורסם, חווה טלטלה קשה לאחר שגילה שאשתו הטרייה, אדינדה קאנזה, לה היה נשוי בסך הכל שבועיים, היא למעשה גבר.

הסיפור המוזר הזה החל לפני שנה, כאשר השניים - בני 26 - הכירו ברשת החברתית אינסטגרם כשזו סיפרה לו שהיא יתומה ונותרה ללא משפחה. לאחר שנה של זוגיות, הם נישאו בחתונה צנועה בביתו של האיש ב-12 באפריל. לאורך כל הקשר, אדינדה נהגה לכסות את פניה בניקאב מסורתי מוסלמי, מה שבעלה ייחס לאמונה הדתית שלה, כך דווח ב-South China Morning Post.

אדינדה, לפני הגילוי המסעיר (צילום: רשתות חברתיות)
אדינדה, לפני הגילוי המסעיר (צילום: רשתות חברתיות)

אך לאחר החתונה, החלו להתעורר אצלו חשדות. אדינדה התחמקה ממגע אינטימי בטענות של חולשה או מחזור ובנוסף, סירבה בתוקף לדבר עם משפחתו של הבעל והתעקשה להסתובב בבית עם הניקאב.

תחושות החשד של האיש גברו והוא החליט לחקור את העניין. 12 ימים אחרי החתונה, הוא גילה את כתובת מגוריה הקודמת של אדינדה, שם נתקל בהפתעה מטלטלת: לא רק שהוריה של אדינדה חיים ושלמים, אלא שהאישה שאיתה התחתן היא למעשה גבר בשם אייש.

אייש, שכולם היו בטוחים שהוא בכלל אדינדה (צילום: רשתות חברתיות)
אייש, שכולם היו בטוחים שהוא בכלל אדינדה (צילום: רשתות חברתיות)

הוריו של אייש, כך התברר, לא ידעו כלל על קיומו של הקשר, קל וחומר על החתונה. החשוד נעצר על ידי המשטרה בחשד שניסה לגנוב כספים ממשפחת החתן באמצעות התחזות. הוא צפוי לעמוד לדין בגין הונאה - עבירה שעונשה עד ארבע שנות מאסר באינדונזיה.

לפי הדיווחים של המשטרה המקומית, לאייש הייתה התנהגות נשית, קול עדין ומראה נשי במיוחד כשהיה מאופר. "בתמונות החתונה," ציינו במשטרה, "הוא נראה כמו אישה אמיתית לגמרי". החקירה נמשכת.