לא ייאמן: אישה חשפה בטיקטוק שבעלה ואחותה התאומה (זהה) שכבו יחד, ואם זה לא מספיק אז היא גם נכנסה להיריון שהשניים תכננו לטענתם, כדי להעניק לאישה הנבגדת, שמנסה להביא עם בעלה הבוגד ילד לעולם שש שנים ללא הצלחה - תינוק.

לדברי האישה, ששמה הוא בל בלייק ורשומה תחת שם המשתמש mrsbelleblake, היא סובלת מבעיות פוריות שלאחותה אין. היא ובעלה ניסו לדבריה להביא ילד לעולם במשך שש שנים וחצי ללא הצלחה, אבל אז הוא עשה את הבלתי ייאמן.

ראש המוסד לשעבר טוען: פרשת הצוללות הייתה פרומו לשבעה באוקטובר
"תמשיכו לחטוף ברחובות": ח"כ אלמוג כהן במתקפה חסרת תקדים

"בלי לספר לי, בעלי ואחותי החליטו לשכב יחד כדי להיכנס להיריון, ולהפתיע אותי", סיפרה האישה הנבגדת.

אין ספק שהם הצליחו. "אחותי רוצה ללדת את התינוק הזה ושאני אגדל אותו. הוא אומר שזה בסדר כי זה כמו פונדקאות, וגנטית זה התינוק שלי כי אנחנו תאומות זהות, ואחותי אומרת שהיא שמחה לעשות את זה ושזה לא 'ביג דיל'", הוסיפה.

"זה לא אותו דבר כמו פונדקאות", אמרה בלייק. "בעלי אמר שזו לא בגידה כי אנחנו זהות גנטית".

@mrsbelleblake I dont know how to feel #husband #wife #twin #pregnancy #cheater #cheating #infertility #marriage #baby #mom ♬ original sound - Belle Blake

הגולשים ההמומים הפצירו בבלייק "להתגרש ולא ליצור קשר עם שניהם". אחד הגולשים כתב: "אלה דגלים אדומים ענקיים. עכשיו, אחרי שהם חצו את הקו הזה, הם ימשיכו לחצות אותו".

מישהי אחרת כתבה: "בתור תאומה בעצמי, זה יהיה בסדר מבחינתי אם לא אוכל להביא ילדים לעולם כל עוד זה יידון קודם על ידי כל הצדדים! אני כל כך מצטערת".

גולש נוסף הזהיר את בלייק: "את חייבת לברוח מהמצב הזה! הם יצרו בלאגן נוראי!".