הבולשת הפדרלית בארצות הברית, ה-FBI, הגדילה משמעותית את הפרס על כל פיסת מידע שתסייע בתפיסתה של רוז'ה איגנטובה (Ruja Ignatova), המכונה "מלכת הקריפטו הנעלמת". עד כה, הוצע פרס בסך 100,000 דולר, אך כעת, מוצע סכום של חמישה מיליון דולר למי שיספק מידע שיוביל ללכידתה.

לפי הדיווחים ב-Metro, איגנטובה בת ה-43 - בולגריה במקור ובעלת אזרחות גרמנית - נמלטה בשנת 2017 לאחר שנחשדה באחת מהונאות הקריפטו הגדולות בהיסטוריה. היא עומדת מאחורי OneCoin, מטבע קריפטוגרפי מזויף שבאמצעותו גייסה כארבעה מיליארד דולר ממשקיעים תמימים ב-2014. מאז היעלמותה, הפכה איגנטובה לאחת הנשים המסוכנות ביותר בעולם, ומוצבת כיום בראש רשימת המבוקשים של ה-FBI.

על פי הבולשת הפדרלית בארצות הברית, ייתכן שבת ה-43 מסתובבת עם שומרי ראש חמושים, ואף ייתכן שעברה ניתוחים פלסטיים לשינוי המראה החיצוני. היא עשויה לנסוע באמצעות דרכון גרמני למדינות שונות, ביניהן רוסיה, יוון ומזרח אירופה.

ישנן ספקולציות סותרות לגבי גורלה. יש הסבורים שחוסלה על ידי המאפיה הבולגרית, החשודה כמי שעומדת מאחורי תכנון תרמית OneCoin. אחרים טוענים שנראתה לאחרונה בטיסה מאתונה לסופיה, או אף חוסלה על יאכטה פרטית של ראשי מאפיה. למרות חוסר הוודאות, ה-FBI ממשיך בחיפושיו אחר איגנטובה ומניח כי נכון לעכשיו, היא בחיים.