אישה בשנות ה-30 לחייה ואם לבן מתבגר, מצאה את עצמה מבולבלת לאחר שאיתרה במגירה של בעלה קופסה שלא ציפתה למצוא. הממצא המפתיע הוביל אותה לפנות לרשתות החברתיות בחיפוש אחר עצה ותמיכה.

היא חשפה כי הממצא הנו אריזת קונדומים וכי היא ובעלה לא השתמשו באמצעי מניעה "במשך שנים". לפי הפוסט, הם עברו תקופה קשה לאחרונה במערכת היחסים שלהם והיא הודתה שאינה רוצה "לקפוץ למסקנות", אך הגילוי עורר בה ספקות רבים.

מצאה אצלו במגירה חבילת קונדומים (צילום: רויטרס)
מצאה אצלו במגירה חבילת קונדומים (צילום: רויטרס)

"למה שהוא ישים אותם במגירה שלו בבית כשהוא יודע שאני מניחה שם בגדים אחרי כביסה?", תהתה האישה. "האם יש סיבה לכך שיש לו אותם - מלבד שימוש לצורך סקס?", הוסיפה.

למרות שהקופסה נראתה סגורה עם תאריך תפוגה באוגוסט 2027, רוב המגיבים בפורום הביעו חשד. אחת המשתמשות כתבה: "אתם במערכת יחסים ארוכה, לא משתמשים באמצעי מניעה ובעלך קנה לאחרונה קונדומים. סביר להניח שהוא מקיים יחסי מין במקום אחר". שנייה הגיבה: "לא ידוע לי על שימוש נוסף בקונדומים מלבד אמצעי מניעה ליחסי מין".

עם זאת, היו גם כמה קולות אופטימיים יותר. משתמשת אחרת הציעה אפשרות שהקונדומים מיועדים לבנם המתבגר, אם כי האישה הטילה ספק בתרחיש זה. בסופו של דבר, האנונימית שיתפה כי למסקנה שעליה לשוחח עם בעלה ולתת לו הזדמנות להסביר. היא הביעה צער על המצב, במיוחד לאור העובדה שנתנה לו הזדמנויות לעזוב בעבר כאשר הרגישה שהוא מתרחק ממנה.