סטפני, רוז ודזאריי הן שלוש נשים שונות שחולקות את חייהן עם גבר אחד - מזייה. הארבעה מנהלים מערכת יחסים פוליאמורית, גישה שעדיין נחשבת ללא מקובלת מספיק בחברה המערבית. אך זו לא הרומנטיקה המורכבת שמושכת את מרבית תשומת הלב, אלא דווקא היבטים אחרים בקשר ביניהם.

מזייה ושלוש בנות זוגו מספרים כי הם מאושרים ומסופקים ממערכת היחסים שלהם. "זה מצחיק כי נראה שארבעתנו היינו במערכת יחסים פוליאמורית יותר זמן מאשר ברוב מערכות היחסים המונוגמיות", אמר הבעל. כדי לחזק את דבריו, נשותיו אף הדגישו כי הן בוחרות להישאר בקשר מרצונן החופשי.

עם זאת, היבטים מסוימים במערכת היחסים עוררו ביקורות רבות בקרב גולשים ברשתות החברתיות. הנקודה המרכזית שגרמה לאנשים לשים לב ל"דגל אדום" היא העובדה שמזייה מעודד את בנות זוגו לעבור ניתוחים פלסטיים. הוא אף מממן ניתוחים אלה ומספק להן תמונה של מה שהוא רואה כ"מבנה גוף אידיאלי".

בנוסף, הוא מעודד את הנשים להתאמן באופן קבוע ולשמור על כושר גופני. הוא אף הודה כי הוא מעיר להן אם הן אינן בכושר לטעמו. הנשים לובשות בגדים תואמים בצבעים זהים, דבר שמזייה מוצא מושך במיוחד.

רוז, אחת מבנות הזוג, הגנה על מערכת היחסים המורחבת: "אנשים עלולים לחשוב שמזייה מנסה לשלוט בנו, אבל הם בכלל לא מבינים את הדינמיקה כי הם לא חלק ממערכת היחסים שלנו. לא מכריחים אותנו לעשות שום דבר, אם אנחנו רוצות לעזוב אנחנו יכולות לקום וללכת".

סטפני ודזאריי הוסיפו כי הן רואות יתרונות רבים במערכת היחסים הזו, כולל תמיכה הדדית ולמידה זו מזו. למרות זאת, הגולשים הביעו דאגה. "ברגע שהן התחילו לדבר על הניתוחים הפלסטיים שהן עוברות, זה היה מבחינתי הדגל האדום הראשון", כתב אחד המגיבים. אחר הוסיף: "הסרטון הזה גורם להן להיראות כאילו אכפת לו רק מהגוף שלהן ושהוא רוצה אותן רק בשביל סקס".