אישה בת 34 ספגה ביקורות קשות לאחר ששיתפה ברשתות החברתיות את מערכת היחסים שלה עם גבר בשנות ה-70 לחייו. אנשים טענו שהיא "מחפשת רק כסף", אך הזוג מתכנן חתונה ומצהיר כי הביקורות רק מחזקות אותם.

אימאני בת ה-34 ולרי בן ה-77 נמצאים בזוגיות כבר כמעט עשור. הם נפגשו באתר היכרויות כאשר היא חיפשה משהו קליל יותר והתאהבה בו מהתמונות. היא לא ציפתה להיכנס למערכת יחסים עם מישהו מבוגר ממנה בהרבה, אך זה השתנה כאשר פגשה את לרי.

על פי אימאני, אמנית במקצועה: "אני נמשכת לגברים מבוגרים באופן כללי, ולרי נראה לי גבר מבוגר די מושך. כשפגשתי אותו פנים מול פנים, הוא לא אכזב". למרות הפרש הגילים (43 שנים) הם אומרים כי לעתים קרובות הם אפילו לא שמים לב לכך. יש להם תחומי עניין דומים ותקשורת מצוינת, מה שלדבריהם היווה את המפתח להמשך מערכת היחסים ביניהם.

בת ה-34, שמשתפת לעתים קרובות פרטים על מערכת היחסים שלה ברשתות החברתיות, אומרת שאין לה "רגע משעמם" עם לרי והאישיות התוססת שלו. בנוסף לתקשורת הטובה ביניהם, הזוג חי חיח פאר ואוהב לטייל יחד - לבקר במקומות כמו דובאי ופריז. בנוסף, לרי לעתים קרובות מפנק את אימאני ברכישות ובימים של כיף במגרש גולף.

@iheartinc Catch me and my fiance on the latest episode of @Love Don't Judge #agegapcouple #agegaprelationship #interracialcouple #blackgirlmagic ♬ original sound - INC

"זה הדבר הכי מפנק שקרה לי אי פעם", הוסיפה בת ה-34. "הדבר הכי מדהים שהוא מפנק אותי בו הוא טיולי קניות בפריז. הוא כמעט אף פעם לא אומר לי לא", אמרה לתוכנית "Love Don't Judge". "היא תמיד אומרת לי תודה על כל מה שאני עושה עבורה", הוסיף בן ה-77. היא הסבירה שהיא לא מחפשת כסף אבל שהיא גם לא מחפשת להיות עקרת בית, אלא ההפך הוא הנכון. "מערכת היחסים שלנו שונה, אנשים לא מרגישים בנוח עם השונה", הוסיף לרי. "אני לא יכול לדמיין את חיי בלעדיה".

הזוג המאושר, שהתארס לאחרונה בפריז, מודה שהם לעתים קרובות מקבלים מבטים כאשר הם יוצאים החוצה. במקום להכיר בכך, הזוג נוטה להתעלם מהביקורת ואומר שהיא חיזקה אותם כזוג. "זה חיזק את הקשר שלנו", אמר לרי. הם הודו שאנשים שמכירים אותם באופן אישי חשבו שמערכת היחסים שלהם לא תימשך זמן רב, אך כעת יש להם הרבה תומכים סביבם.