אחרי 25 שנות זוגיות, בהן בני הזוג הודו כי חיו אורח חיים לא שגרתי במסגרתו הם מתגוררים בחדרים נפרדים, החל הריחוק האמיתי בין השניים. ילדי השניים ידעו על הריחוק בין הוריהם, אך הם בחרו להסתיר את המידע משאר בני משפחתם ודאגו שעל פני השטח הכל יראה כאילו הם מתנהלים כמו כל זוג נשוי ותיק. 

בימים האחרונים, החל דיון בין בני הזוג בנוגע לליל הסדר המתקרב, כאשר הבעל ביקש מאשתו לקיים את ארוחת החג בבית הוריו, ואילו האישה סירבה. בימים אלו, הזוג עומד בפני הליך גירושין, במסגרתו הבעל טוען בבית המשפט, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, כי אשתו מתנגדת לקיים את ליל הסדר עם משפחתו. "נהגנו לחלק את המפגשים בחגים בין ההורים שלי להורים שלה והשנה בגלל הקורונה הדברים השתנו", טען הבעל. 

לדבריו, הבעל הוא בנם היחיד ואחותו מתגוררת בארה"ב ולא תוכל להגיע השנה בעקבות הגבלות הקורונה. "אני לא מכחיש שגם ליל הסדר האחרון נערך אצל הוריי ועדיין חשוב לי שגם השנה נעשה אותו אצל הוריי", אמר הבעל. לעומתו, האישה טוענת כי בעלה מאיים לקיים אצל ליל הסדר אצל הוריו, גם אם היא לא תצטרף אליו, וכי הוא אף מסית את ילדיהם נגדה. 

עו"ד סולן הדגישה כי מדובר במשבר קטן בין בני הזוג, שהגיע לסיכום בכל מה שקשור לאורח החיים שהם מנהלים., אך עם זאת, היא טוענת בבית המשפט כי על האישה להיעתר לבקשת בעלה. "לא הורסים נישואים, גם אם הם לא משהו, בגלל אירוע אחד שמתקיים פעם בשנה", טענה עו"ד סולן. במכתב נגדי, האישה טענה כי בשבוע שעבר הבעל איים לעזוב את הבית אם אשתו לא תצטרף אליו לארוחת החג, ואף הוסיפה כי אם יקיים את דבריו היא לא תבקש ממנו לחזור.