סיטואציה מבהילה התרחשה בעיצומה של חתונה, במסגרתה הדרך בה בחרו החתן והכלה להיכנס אל האירוע כמעט הובילה למותם. כשכל העיניים של האורחים נשואות לכיוון הזוג המאושר, שנכנס לחופה על נדנדה אווירית שהונפה בגובה של כשלושה וחצי מטרים, המתקן הרעוע לא הצליח להחזיק את השניים והפיל אותם מלמעלה. צפו בתקרית המסוכנת מטקס החתונה:

טקס החתונה התקיים בעיר ראיפור שבהודו, ביום שני האחרון, כאשר הכניסה הדרמטית יצאה משליטה. כשהם רכובים על נדנדה עגולה ענקית ומלווה בזיקוקים, אחד מהחלקים שהחזיקו את הפודיום נשבר וסובב אותו כך שהחתן והכלה נזרקו מהמתקן. הזוג צלל כשלושה מטרים אל הרצפה, בעוד האורחים ההמומים הביטו במתרחש באימה. 

למרבה המזל, האירוע הסתיים עם פציעות קלות בלבד של הזוג, שהמשיכו בטקס החתונה כחצי שעה אחרי התקרית. מנהל האירוע, ג'ו, התנצל על הטעות המסוכנת. התיעוד של האירוע הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, שם המשתמשים צחקו על הדרך שבה בחרו החתן והכלה להיכנס כמו ב"מופע קרקס". "אני לא יודע למה צריך להשוויץ בימינו בנישואים וכל זוג שמתחתן צריך להיות לפתע מאסטר פעלולים", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת חיזקה: "אני מצטערת בשביל בני הזוג, אבל ברצינות – מה היה הצורך במכשיר האקרובטי הזה?".