במשך 13 שנות נישואין בני הזוג ההייטקיסטים הצליחו לצבור בחשבונותיהם מיליוני שקלים בשנה, מה שהעמיד אותם במצב כלכלי לא רע בכלל. מה שהאישה לא ידעה הוא שבעלה מהמר כפייתי שהפסיד כספים גדולים שהם הרוויחו יחד. האישה גוללה בפני עורכת דינה, שרין סולן, סיפור יוצא דופן שהחל לפני כשמונה שנים והתפוצץ רק לאחרונה. 

בשנים הראשונות של הזוגיות האישה הצליחה בשתי ידיים לעשות אקזיט ולהקים חברה ב"סיליקון וואלי" שבקליפורניה, ארה"ב. אותה החברה נמכרה בעשרות רבות של מיליוני דולרים, מה שגרף לכיסם של הזוג סכום כסף גבוה והבטיח להם מניות בחברה. במקביל, הבעל החל לעבוד בחברת פיתוח אפליקציות בזכותה הוא הרוויח סכום גבוה בכל חודש. 

בשלב מסוים במערכת היחסים האישה גילתה שבעלה מהמר בעשרות אלפי דולרים ולעיתים אף יותר, בזמן שהוא בנסיעות לחו"ל ובבתי קזינו פרטיים בארץ. על אף שלדבריה היא השקיעה את כל כולה כדי לעזור לבן זוגה להיגמל מההרגל הרע, האישה החליטה לבסוף לפתוח בהליך גירושין כדי להגן על ילדיהם. במכתב שנשלח לבעל נכתב בין היתר: "בגלל חוסר הרצון שלך לטפל בהתמכרות להימורים ובגלל שהדבר משבש את חיינו, ובעיקר כי כבר איבדנו מיליוני שקלים – אני מבקשת להתגרש". 

הבעיה האמיתית התגלתה כשהאישה גילתה במהלך ספירת המלאי כי חשבונות הבנק של השניים ריקים וכי כל החסכונות נעלמו. גם הווילה המטורפת בשווי שבעה מיליון שקלים נמכרה לפני שנה וחצי ללא ידיעתה, והמשפחה התגוררה בתוכה בשכירות. "המעשה הזה גובל בהונאה שדינה להיחקר על ידי המשטרה", טוענת עו"ד סולן. לצד תביעת הגירושין האישה הודיעה כי היא מתכוונת לתבוע נזיקין מבעלה ולהשיב לעצמה את מחצית הרכוש שהלך לאבדון.