על רקע המתיחות הגוברת בין רוסיה לאוקראינה, שמאיימת להפוך למלחמה באירופה, נראה כי היה מי שצפה את זה מגיע. לא תאמינו, אבל מעריצי הסיטקום המצויר Family Guy הבחינו בסצנה אחת בה הוצגה דמותו של מנהיג רוסיה, ולדימיר פוטין, שנראה כאילו חזתה את העתיד.

בסצנה מפרק בעונה השמינית ששודר בשנת 2009, שהפכה לוויראלית בתקופה האחרונה, אפשר לראות את פוטין מפחיד את הסובבים אותו. פעם אחר פעם נראה שהמנהיג הרוסי שולף כלי נשק שונים, אך לבסוף משתמש בהן בדרך אחרת מהצפוי. תחילה הוא מוציא לום שמאיים על הנוכחים בחדר, אך במקום זאת הופך אותו לקולב בגדים. 

בהמשך פוטין המצויר מרים רובה חצים, אך יורה בקיר ומשתמש בחץ כמתלה עבור העניבה שלו. לבסוף אפשר לראות אותו שולף קלצ'ניקוב, שבאורח פלא הופך למצית עבור סיגריה שרצה להדליק. כך, פעם אחר פעם נראה שפוטין מצליח להבהיל את הסובבים אותו מבלי באמת לעשות דבר שיפגע בהם. 

ההשוואה בין הסרטון המצויר, עליו נכתב: "האסטרטגיה של פוטין באוקראינה", מגיעה אחרי שהמנהיג הרוסי עשה מספר פעולות מאיימות אך במקביל יצא בהצהרה כי רוסיה החלה בנסיגה וכי "אינו מעוניין במלחמה באירופה". הבלבול בין פעולותיו של פוטין לבין הנאמר הוביל להצלחת הסרטון מ-2009 ברשת והצחיק את הגולשים.