כבר סיפרנו לכם על חתונות מרגשות ועל כלבים חמודים, אבל שילוב של השניים עוד לא היה לנו. קבלו אותם – טוויקסי וקאובוי – כלבי הגריפון בריסלי הכי מקסימים שתראו, נישאו זה לזו בחתונה מושקעת על ארבע. 

הכלה טוויקסי, שנקראה על שם חטיף השוקולד, היא הכלבה של אישה בשם טרה הלוויג מטקסס, השואפת להעלות את המודעות לגזע הכלבים הייחודי. בשנתיים האחרונות הלוויג מתחזקת את עמוד האינסטגרם של חיית המחמד שלה, שכבר צברה כ-9,000 עוקבים הדוקים. "הי כל כך מתוקה ורוצה תמיד שהסובבים אותה יהיו מאושרים. העיניים הגדולות שלה מספרות על הלב הגדול שלה", העידה עליה הלוויג. 

View this post on Instagram

A post shared by COWBOY (@cowboythegriff)

כשהבעלים פתחה את עמוד האינסטגרם לראשונה, במטרה לפגוש עוד בעלי גריפון בריסלי, היא לא תיארה לעצמה שבסוף הכלבה שלה תינשא לאחד מהם. החתן המאושר, קאובוי, גם הוא בעל חשבון אינסטגרם המונה כ-3,000 עוקבים שאוהבים אותו בזכות "אוזני הקוף" שלו. 

במטרה להגביר עוד יותר את החשיפה לגזע, הבעלים של כל אחד מהכלבים החליטה להפגיש בין השניים ולקיים את טקס הנישואים. חתונתם כללה שמלת כלה לטוויקסי, חליפת חתן לקאובוי ובופה עם אוכל לכלבים. בזכות החתונה והחשיפה הלוויג הצליחה לגייס למעלה מ-2,500 דולר עבור הארגון הלאומי להצלת כלבי גריפון בריסלי, ועל הדרך גם פינקה את הכלבה שלה ביום כיף.