זה היה רגע בלתי צפוי, שחייל אוקראיני הציע נישואין לחברתו בהצעה מרגשת, רגע אחרי שעצר אותה במחסום. התיעוד, שלפי ההערכות צולם אתמול בפסטיב שליד קייב, הציג כוחות של צבא אוקראינה, בודקים אזרחים במחסום צבאי. ניתן לראות ארבעה אנשים כשידיהם מונחות על גבי מכונית בזמן שהכוחות בודקים אותם ומבקשים מהם מסמכים מזהים. אחד החיילים שמחזיק בזר פרחים מאחורי גבו, נראה כורע ברך מאחורי אישה במעיל סגול, כשזו בעצם בת הזוג שלו.

רגע לאחר מכן נשמעה מוזיקה ברקע. כשהאישה הסתובבה, פרצה בדמעות של אושר והתרגשות ברגע שראתה שהחייל שמאחוריה הוא לא אחר מאשר האהוב שלה. לאחר שאמרה לו "כן" והוא הניח את הטבעת על אצבעה, בני הזוג מתחבקים בזמן שהם זוכים למחיאות כפיים וקריאות על ידי כל הסובבים אותם.

דיווח על המאורע, הגיע לא הרבה לאחר שזוג אחר נכנס אתמול בברית הנישואין בקו החזית בקייב. לוחמי ההגנה הטריטוריאלית ולרי ולסיה החליטו לערוך חתונה מאולתרת במחסום של הבירה. ראש העיר ויטאלי קליצ'קו, שביקר באיזור באותה העת, מצולם כשהוא מברך את הזוג למזל טוב.

בינתיים, קייב וחארקוב ספגו הפצצות קשות ביום ראשון כאשר אזעקות נשמעו בבירה. היועץ הנשיאותי, אולקסי ארסטוביץ', אמר כי אזורים אחרים שהופצצו במהלך הלילה כוללים את פאתי קייב, צ'רניהיב בצפון ומיקולאיב בדרום. גורמים רשמיים בקייב הזהירו שרוסיה צברה כעת כוח גדול מספיק כדי לנסות לכבוש את הבירה, ובערך 30 מערכות טילים טקטיות הובאו לבלארוס מרוסיה מוכנות להתקפה.