החברה הסודית של פוטין, אלינה קבאיבה, "האישה הגמישה ביותר ברוסיה", מתעמלת אולימפית וזוכת מדליית זהב, חיה חיי מותרות בבקתה שוויצרית, והמקומיים צוו לשמור בסוד על מיקומה, כך טען מקורב. על פי דיווחים, קבאיבה, נמצאת בבקתה פרטית ומאובטחת בעיר לוגאנו עם ילדיה הקטנים. בת ה-38, על פי שמועות, היא אמם של שני בניו ובת נוספת של פוטין או אולי שתי בנות תאומות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מקור בעיר השוויצרית מסר: "לפני מגיפת הקורונה, היו שמועות לעיתים קרובות על כך שהמאהבת של פוטין נמצאת בעיר. ידוע שיש להם קשרים חזקים כאן. אבל כל מי שמכיר אותם הושבע לשמור על סודיות מוחלטת. בזמן שרוסיה מתפרקת בגלל הסנקציות שמוטלות על המדינה, לוגאנו היא המקום המושלם עבור פוטין, לשלוח אליו את אלינה והילדים שלהם".

אלינה קבאיבה (צילום: גטיאימג'ס)
אלינה קבאיבה (צילום: גטיאימג'ס)

הטענות על הקשרים של פוטין ללוגאנו עלו לראשונה לפני שבע שנים, כאשר בפברואר 2015 התקבל דיווח על ידי תחנת טלוויזיה מקומית, כי קבאיבה ילדה תינוק בבית יולדות VIP פרטי בסורנגו, בסמוך לעיר. עוד נאמר, שהזוג הזמין שתי סוויטות בבית החולים הפרטי והדיסקרטי ליולדות – החביב על בעלי הון. סוויטה אחת נועדה ליולדת, ואילו השנייה נועדה לשאר המשפחה ולשומרי הראש. לפי מקורבים, הנשיא הרוסי נכח במקום.

הקרמלין הכחיש את השמועות, מכיוון שרוב השאלות לגבי חייו האישיים של פוטין נדחות בתוקף. המתעמלת האולימפית מעולם לא אישרה אם יש לה בת אחת או זוג תאומות, ואף לא התייחסה לטענות שהתחתנו בטקס סודי לאחר שהנשיא התגרש מאשתו הראשונה. בפיאצה דלה רפורמה הנוצצת של לוגאנו, שם נאמר כי קבאיבה נראתה בהזדמנויות שונות, מוקפת מאבטחים כשהיא מבלה בבתי קפה עם חברותיה, דוגמניות על מצליחות. מעל אגם לוגאנו, וילות מודרניות בנות ארבע קומות עם בריכות אינפיניטי שצופות להרים, מעליות פרטיות מגג המבנה ישירות לסוויטה, דבר ההופך אותן לנכסים מושלמים עבור מי שרוצה לשמור על מרחק מעיניים סקרניות. 

לוגאנו, שוויץ (צילום: רחלי קירמה)
לוגאנו, שוויץ (צילום: רחלי קירמה)

בינתיים פגזים עדיין נופלים במריופול בקצה השני של אירופה, בעוד נשים הכורעות ללדת הוצאו על אלונקות דרך ההריסות. 

אלינה קבאיבה היא לא האדם היחיד המקורב לוולדימיר פוטין עם קשרים ללוגאנו. האוליגרך אלכסיי מורדשוב - האיש השני בעושרו ברוסיה עם הון אישי המוערך ב-22 מיליארד פאונד (93,249,704,351 ש"ח) בשנה שעברה - התווסף ל"קורבני" הסנקציות של האיחוד האירופי בשבוע שעבר. ממורדשוב נמסר כי אינו מבין כיצד שמו נמצא ברשימת הסנקציות והוסיף: "אין לי שום קשר להופעת המתח הגיאופוליטי הנוכחי". בקריאה להפסיק את המלחמה הנוכחית, הוא המשיך: "זה נורא שהאוקראינים והרוסים מתים, אנשים סובלים מקשיים, הכלכלה קורסת".

0.01% העשירים ביותר ברוסיה - שביחד יש להם עושר גדול יותר מ-99.9% הנותרים מהאוכלוסייה - לא רק נמשכים לאקלים הנעים של שוויץ ולנופים המדהימים, נתונים עדכניים מראים כי כשליש מיתרות הבנקים שלהם ברחבי העולם נמצאים במדינת האלפים. כמו בלגרביה שבלונדון, שוויץ מזמן היתה מגרש משחקים לחבריו האוליגרכים של פוטין ועושרם הבלתי מוגבל.

פוטין ואלינה קבאיבה (צילום: גטיאימג'ס)
פוטין ואלינה קבאיבה (צילום: גטיאימג'ס)