קיילי גורדי בן ה-30 מלוס אנג'לס, הוא אב ל-46 ילדים ויש לו עוד תשעה בדרך, ולפחות שלושה הריונות חדשים בבריטניה. גורדי, שתרם זרע שש פעמים בנסיעה האחרונה שלו, אמר: "זהו הסיור השני שלי לתרומת זרע בבריטניה ובאירופה. נסעתי מלונדון עד אדינבורו כדי לתרום".

"אני עכשיו בברלין מחכה לזוג שיחלים מקורונה כדי שאוכל לתרום להם את הזרע שלי". הזוג המאורס, קתרין בת ה-26 ואליס בן ה-25 מקיימברידג', סיפרו כיצד הם מצפים לילד לאחר תרומה מגורדי בחודש אוגוסט האחרון. אליס סיפר: "החלטנו ללדת תינוק כדי להשלים את המשפחה שלנו, מכיוון שיש לי ילד בן שלוש מנישואים קודמים ורצינו עוד אחד משותף".

"נמשכנו לפרופיל של גורדי לאחר שחבר סיפר לנו עליו. ראינו פוסטים על ההריונות החיוביים ממנו ואת הילדים היפים שנולדו מהתרומה שלו". בן ה-30 תורם את הזרע באמצעות הזרעה מלאכותית או מין, שלדבריו מהווה כ-10 אחוז מהמקרים. הוא הסביר: "יש נשים שמעדיפות את הדרך המיושנת. הם ישאלו אם אנחנו יכולים רק לקיים יחסי מין ואני אגיד להם שאני בעד זה ונחליף בדיקות STD".

גורדי פגש רק תשעה מילדיו באופן אישי, אבל מקבל עדכונים על כולם בצ'אט קבוצתי לאימהות של הצעירים. הוא הוסיף: "אנחנו כמו משפחה מודרנית קטנה".