את האשליה האופטית יצרו הפרופסורים פסקל ווליש ומיכאל קרלוביץ', בדומה ל"השמלה" משנת 2015.
הצמד יצר סרטון קצר המבקש מהצופים לנחש באיזה צבע נעלי הקרוקס שהם רואים על המסך. בקליפ, מוצגים תחילה שני זוגות של סנדלי הגומי, אחד ירוק והשני ורוד. לאחר מכן, היוצרים האירו באור ירוק על זוג אחד של קרוקס, המשולבים עם זוג גרביים. האור הירוק גורם לנעליים להיראות בצבע אפור, בעוד שהגרביים ירוקות.
ווליש וקרלוביץ ביקשו מהצופים לנחש באיזה מבין שני הזוגות מדובר? הוורוד או הירוק? באופן טבעי, רוב האנשים הניחו שהם הסתכלו על הזוג הירוק - אבל במציאות, הם צפו בעצם בקרוקס הוורודות. "תחת אור ירוק, חפצים וורודים נראים אפורים וחפצים לבנים נראים ירוקים", הסבירו ווליש וקרלוביץ'. "אשליה זו מדגימה את תפקידן של אמונות בתפיסת צבע".
הם הוסיפו: "בתנאי תאורה רגילים, כל הצופים רואים את הזוג הוורוד. כאשר מאירים עליו באור ירוק, רוב האנשים רואים את אותן נעלי קרוקס, רק בצבע אפור. עם זאת, אנשים מסוימים, אלה שמאמינים שהגרביים בצבע לבן, למרות שהן נראות ירוקות - יכול להיות שאם יביטו שוב בנעליים, הם יראו את הקרוקס כוורודות, בדיוק כמו בתאורה הרגילה". היוצרים טענו: "ניסיון קודם - צובע את תפיסת העיניים".