צילומים של דירה, ובהם אדם רעול פנים הנמצא בכל חדר, השאיר את משתמשי אפליקציית האינסטגרם תוהים, האם הבית מגיע עם הרוצח הסדרתי. ניתן לראות את האדם מחופש למייקל מאיירס, מסדרת סרטי האימה "ליל המסכות", אורב בכמה מהתמונות שצילם סוכן הנדל"ן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הדירה שהוצעה למכירה, והרוצח הבדיוני (צילום: טיקטוק)

עם זאת, מאות תגובות העירו על כך שהדמות המפחידה, לא הבהילה אותם יותר מהשטיחים בחדר האמבטיה. הבית בקרלינוויל, פורסם למכירה במחיר של כ-169 אלף דולר בלבד בעמוד אינסטגרם המונה כמיליון וחצי עוקבים. הגבר המוזר מופיע כשהוא מאחורי וילון שקוף, בראש גרם המדרגות, מתבונן במראה בחדר האמבטיה ומוציא את ראשו מתוך אחד הארונות.

התכנית הערמומית להפוך את הבית לוויראלי, בהחלט עבדה. הפוסט צבר כ-33 אלף לייקים ולמעלה מאלף תגובות. אחד הגולשים התלוצץ וכתב: "האם אתם גובים פחות או יותר, אם אני אקנה את הבית עם הרוצח הסדרתי?". אחר הודה שלא היה לו אכפת לחלוק את הבית עם הבחור שמניף את הסכין הארוך, כשהוא לבוש בתחפושת. אדם נוסף הגיב: "כל עוד הוא מבשל ומנקה, אנחנו נסתדר מצוין". "נראה כמו שותף נחמד לדירה", כתב גולש אחר.

מייקל מאיירס במקלחת, גולשים תהו במה מדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייקל מאיירס במקלחת, גולשים תהו במה מדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למרות כל התמונות המוזרות של מאיירס, אנשים עדיין הצליחו להזדעזע מפרט מסוים בבית. שטיח בז' בחדר האמבטיה ושטיח שחור על מכסה האסלה. "אפילו מייקל מאיירס האיום, לא הצליח להסיח את דעתי מהשטיח הזה בחדר האמבטיה", כתבה גולשת מזועזעת. 

מייקל מאיירס וכיסוי האסלה המזעזע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייקל מאיירס וכיסוי האסלה המזעזע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)