כמה פעמים שמעתם את המשפט: "לאהבה אין גיל"? מיום ליום אנו מגלים שוב ושוב על בני זוג שעשרות שנים מפרידות בניהם, אך הדבר לא מונע מהם להיות יחד. השניים האלו מקנדה, לקחו את הזוגיות צעד אחד קדימה, למרות הפער.

סטפני בת ה-25, שיתפה את סיפור האהבה בינה לבין הגבר של חייה, דון בן ה-70. "התאהבתי בו מהרגע הראשון שראיתי אותו", היא נזכרה ביום שהם נפגשו לפני כחמש שנים בפאב בו עבדה.

"הוא היה כזה חתיך ופלרטטן. בכל פעם שהוא היה מגיע, הייתי שמחה לראות אותו", סיפרה סטפני. לא עבר זמן רב מהיום בו הכירו, עד שהרומנטיקה בניהם החלה לפרוח. רק לאחרונה היא שיתפה את משפחתה ואת חבריה הקרובים ביותר, במערכת היחסים עם דון. "אמא שלי לא אהבה את זה בכלל, גם לא אבא שלי ולא אחי. הם אמרו לי שאני עושה טעות, שמגיע לי יותר מזה", אמרה בת ה-25.

אמה של סטפני שיתפה בחששותיה: "הרגשתי שהבת שלי מפספסת את חייה, מי לא היה רוצה להכיר אדם להזדקן אתו ביחד? האיש כבר מבוגר והזמן שלה אתו יהיה מוגבל. ניסיתי לגרום לה להסתכל קדימה, והסברתי לה שאישה צעירה בגיל 35-40 צריכה לפרוח עם בן הזוג וליהנות מהזמן שלהם יחד". 

עם זאת, בני הזוג בחרו שלא להקשיב למה שכולם סביבם אמרו להם, הם נישאו זה לזו ואפילו הביאו לעולם אז לאזלן, בנם בן השנתיים. "להתחתן ולחיות יחד כמשפחה, זה מה שגרם לי להרגיש סיפוק, ולמען האמת, אני בטוחה שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיי", אמרה סטפני.

היחסים בין השניים גרם לצמד להיות נתונים למספר סטריאוטיפים, כשהנפוץ מבניהם הוא שסטפני רודפת אחרי כספו של דון. "כולם בטוחים שאני אתו כדי לרשת את 'הונו', וזה לא שיש לו כזה. אנחנו גרים בבית שאבא שלי נתן לי ויש לי עבודה משלי, במשרה מלאה", הסבירה. השניים נמצאים יום יום במאבק להוכיח שלאהבה אין גיל.