סיבות רבות יכולות לגרום למשברים בין בני זוג, אך זו ללא ספק אחת הטיפשיות ביותר שנתקלנו בהן. בני זוג משכילים מאוד, שלא לומר מהשכבה הגבוהה של האוכלוסייה המשתכרים ברמה של העשירון העליון, בחרו להיפרד לא על עצם הבגידה שקרתה ביניהם, אלא על מי. 

על פי עורכי הדין שרין וגדלי סולן, הבעל נתפס בשנים האחרונות כשהוא בוגד באשתו ואך הודה בכך בפניה. לפני חודשיים האישה החליטה לעשות סוף לסדרת הבגידות ודרשה מבעלה לספר לו על הבחורה האחרונה עמה נפגש. בשלב זה, בניסיון לכפר על מעשיו, הבעל הראה לאשתו תמונה בפייסבוק של המאהבת – ומכאן העניינים החלו להסתבך. 

"האישה הזאת פשוט מכוערת. הבנתי שהוא בוגד בי אבל כדי לפגוע בי הוא חיפש בכוונה מכוערות ובכל פעם שלף תמונה אחרת כדי להרגיז אותי", טענה האישה לעורכי דינה. לדבריה, על אף שגם עצם הבגידה פגעה בה, היא החליטה לסלוח בכל פעם מחדש, אך כשהבינה שהוא מתראה עם "מכוערות מזדמנות" היא החליטה לפרק את הנישואין

הבעל טען להגנתו כי מבאס בקשר עם אשתו: "היא נראית מצוין, מכניסה כסף רב ודואגת לילדים, אך הקשר האינטימי בנינו לא עניין אותה. לא יכולתי לספר את המצב בשנים האחרונות ונסחפתי לבגוד. אני לא רוצה לפרק את המשפחה אבל אני חייב לדאוג לצרכי והטענה של אשתי כי הנשים שאני איתן הן מכוערות זה בעיני המתבונן". 

עוה"ד סולן שלחו את בני הזוג להליך של יישוב הסכסוך כמקובל על פי החוק. אחרי שלושה מפגשים למרות שהבעל מבקש מחילה ומבטיח לחזור בו האישה פגועה מזהות המאהבות פחות מהבגידה עצמה והיא מבקשת להתגרש ולאסור על בעלה להתקרב לדירתם.