אישה אחת הסבירה שיש פתרון פשוט שיכול לסייע לאנשים שיוצאים לחופשה ללא ילדים לטוס בנחת - טיסות למבוגרים בלבד. גולשים רבים מרחבי העולם הגיבו על הפוסט הוויראלי שלה והיו גם אימהות לפעוטות שהסכימו איתה.

מאו בראיין בת ה-31 מניו יורק, פרסמה סרטון בו תיעדה את עצמה בטיסה כשכל מה שהיה ניתן לשמוע בה הוא קולות של ילד בוכה במושב שמאחוריה. היא טענה כי התמודדה עם הבכי לאורך כל שלוש שעות הטיסה, כשהקטין הוסיף לבעוט ללא הפסקה במשענת המושב שלה.

"בכי ללא הפסקה בטיסה. למה אין טיסות למבוגרים בלבד?" (צילום: מתוך טיקטוק)

היא הסבירה כי תהיה מוכנה לשלם "כמה שרק יידרש" אם תהיה לה האפשרות להזמין כרטיס טיסה של חברה שתציע שירותים למבוגרים בלבד. "שקט ושלווה עולים כסף, בגלל זה אנו משלמים על חופשה. ולטוס כשכל הדרך ילדים בוכים לי באוזן - זה לא השקט שעליו שילמתי", אמרה בראיין.

בראיין, טסה שלוש שעות בזמן שילד שישב מאחוריה בכה ללא הפסקה ובעט במשענת המושב שלה (צילום: מתוך טיקטוק)
בראיין, טסה שלוש שעות בזמן שילד שישב מאחוריה בכה ללא הפסקה ובעט במשענת המושב שלה (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון שפרסמה בחשבון ה-TikTok שלה תחת השם @mooorganic, היא שאלה: "למה אין דבר כזה טיסות למבוגרים בלבד? הטיסה ארכה שלוש שעות ונאלצתי להקשיב לרעש הזה כל הזמן. זו לא הפעם הראשונה שאני טסה ותמיד הצלחתי לעבור את הנסיעות בשלום כשנעזרתי באטמי אוזניים. אבל בטיסה הזו, הילד שהיה בן חמש בערך, לא הפסיק לבעוט בכיסא שלי מאחור כשאמו נמנמה והרגשתי לא בנוח להפריע לה".

גולשים רבים הגיבו על הסרטון של בת ה-34, כשדעותיהם היו חלוקות. גולש אחד כתב לה: "כמו שזה מתסכל אותך, שתדעי שגם ההורים של הילד מאוד מוטרדים מזה. די ברור להם שכל המטוס מתעצבן מהבכי - כולל הצוות". אחרת הגיבה: "אף אחד לא לחוץ יותר מהורה שהתינוק שלו בוכה בהיסטריה בטיסה". היו אחרים שיצאו להגנתה של בראיין, כשאחר מהם כתב: "אל תעשו את עצמכם 'איכפתיים' כלפי ההורים של הפעוט, כאילו שאף פעם לא התלוננתם על ילדים שבוכים. זה נורמלי להרגיש מוטרד ובמיוחד שבועטים לך בכיסא וההורה לא עושה כלום". אחרת הוסיפה: "אני אמא ואני מסכימה לגמרי עם הטענות! אפילו אני הייתי מוכנה לשלם יותר עבור טיסה למבוגרים בלבד. אני משאירה את הילדים בבית ונוסעת לחופש, ולא כדי לשמוע ילדים של אחרים בוכים".