אישה שכונתה "הסבתא הכי לוהטת בעולם" מגלה את הסודות שלה ללוק זוהר ובריא. לטענתה, היא לא מתחברת למראה המבוגר והיא מתכוונת ללכת עם זה עד הסוף.

ג'ינה סטיוארט האוסטרלית, תחגוג את יום הולדתה ה-52 בשבוע הבא, אך רוב האנשים שפוגשים אותה לא מאמינים לה שהיא קרובה לגיל זה. לסבתא הזוהרת יש כבר שלושה נכדים והיא מטפחת עמוד אינסטגרם בו היא משתפת טיפים לשימור הנעורים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

היא סיפרה לדיילי סטאר: "השנה אני אחגוג עם משפחתי קרוב לבית בגולד קוסט סיטי. יש כאן המון אתרי נופש יפים מאחר וזו בירת הנופש של אוסטרליה. אני אוהבת את מי שאני כיום, בגיל הזה. אני מנסה לדאוג לעצמי בדרך הכי טובה ואני נהנית לחלוק את הרעיונות שלי בעמוד האינסטגרם. המון עוקבים ביקשו ממני לשתף אותם בסודות ובטריקים שלי".

סטיוארט סיפרה: "אני שותה רק מים ותה צמחים, אוכלת אוכל 100 אחוז אורגני ומשתדלת להימנע מכל מה שיש בו תוספים שונים ולא טבעיים. עם הזמן, אני מאמינה שככל שאנו מתבגרים, כולנו משתנים מבחוץ ומבפנים, גם בגלל חוויות החיים שיכולות להכביד עלינו. תרגול של גישה חיובית באמת עזרה לי להתמודד עם לחצי היום יום".

כשהייתה בת 19 בלבד, היא הביאה לעולם את בתה הראשונה שגם היא כיום אימא לילדה בת שמונה. היא תחגוג את יום הולדתה ב-20 בספטמבר (מחר) ולטענתה - היא מוכנה לשני העשורים הבאים. היא חושבת שאנשים יכולים להיות הגרסאות הטובות ביותר של עצמם, מה שלדבריה דורש הקשבה לגוף, מאמץ ומסירות.