שימוש בנשק גרעיני נגד אוקראינה מדיר שינה מעיני רבים ברחבי העולם בשבועות האחרונים, אך קצת פחות מעיניהם של עשרות אלפי אוקראינים. קבוצת אנשים החליטה לגייס כמה שיותר אזרחים ולקיים מסיבת סקס גדולה שתתקיים על גבעה מחוץ לקייב במקרה שפוטין אכן ישגר פצצה גרעינית.

יותר מ-15 אלף משתתפים כבר נרשמו בטלגרם למסיבה. האורגיה ההמונית תתקיים על הגבעה בשצ'קאביסטסה, כאשר המשתתפים התבקשו לקשט את ידיהם בפסים צבעוניים, המסמלים את תחומי העניין המיניים שלהם: שלושה פסים לחובבי מין אנאלי וארבעה פסים לחובבי מין אוראלי. המארגנים טוענים שהאירוע, שבמסגרתו המקומיים יוותרו על המקלטים והבונקרים האטומיים לטובת חגיגה מינית, פופולרי עד כדי כך ש"כל הדירות עם נוף לגבעה נעלמו פתאום מאתרי הנדל"ן".

בשיחה עם רדיו אירופה החופשית, אמרה אישה מקומית כי התוכנית מגלמת את הרוח האוקראינית האופטימית והביטחון העצמי הגובר לגבי סיכוייהם לנצח במלחמה. "זה ההפך מייאוש. גם בתרחיש הגרוע ביותר אנשים מחפשים משהו טוב", היא אמרה, "זו המגה-אופטימיות של האוקראינים". תומך אחר הוסיף: "זה ניסיון להראות שככל שהם מנסים להפחיד אותנו יותר, כך אנחנו נהפוך את זה למשהו אחר. הומור עוזר. זו תגובה לאיום הרוסי".

במקביל, בצד הרציני יותר של קייב, הרשויות החלו לחלק כדורי יודיד אשלגן מחשש למתקפה גרעינית. מועצת העיר של הבירה האוקראינית אישרה כי היא מספקת למקלטים ומרכזי פינוי את הכדורים כהכנה לתקיפה גרעינית אפשרית.